Голова ради директорів Toyota Акіо Тойода знову виступив із критикою безоглядного переходу на електромобілі. На його думку, примусова відмова від ДВЗ – не найкращий шлях, особливо з точки зору екології та економіки.
Toyota стверджує, що 27 мільйонів проданих гібридів, включно з Prius, дали такий самий ефект щодо зниження викидів CO2, як і 9 мільйонів електромобілів. У перерахунку: один електрокар забруднює навколишнє середовище так само, як три гібриди – особливо якщо використовується “брудна” електрика, як, наприклад, у Японії.
Компанія вважає, що масовий випуск тільки електромобілів може нашкодити галузі та залишити без роботи мільйони людей. Замість цього Toyota робить ставку на розвиток гібридів, водневих технологій і синтетичного палива.
Незважаючи на критику за відставання у сфері EV, Toyota залишається найбільшим автовиробником світу – вже п’ятий рік поспіль. Моделі на кшталт оновленої Toyota Prius, гібридного Aygo X та електричних bZ3 і RZ підтверджують, що компанія вміє адаптуватися.
Toyota показує, що питання не тільки в тому, який автомобіль кращий за модою, а й у тому, яке авто краще для майбутнього.
Електричний Volvo EX90 підтвердив високий рівень безпеки марки: у новому циклі тестів Euro NCAP SUV…
Фінансові труднощі не зупинили Nissan, а навпаки - підштовхнули компанію до активнішої розробки нових моделей.…
Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…
У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…
Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…
Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…
Leave a Comment