Голова ради директорів Toyota Акіо Тойода знову виступив із критикою безоглядного переходу на електромобілі. На його думку, примусова відмова від ДВЗ – не найкращий шлях, особливо з точки зору екології та економіки.
Toyota стверджує, що 27 мільйонів проданих гібридів, включно з Prius, дали такий самий ефект щодо зниження викидів CO2, як і 9 мільйонів електромобілів. У перерахунку: один електрокар забруднює навколишнє середовище так само, як три гібриди – особливо якщо використовується “брудна” електрика, як, наприклад, у Японії.
Компанія вважає, що масовий випуск тільки електромобілів може нашкодити галузі та залишити без роботи мільйони людей. Замість цього Toyota робить ставку на розвиток гібридів, водневих технологій і синтетичного палива.
Незважаючи на критику за відставання у сфері EV, Toyota залишається найбільшим автовиробником світу – вже п’ятий рік поспіль. Моделі на кшталт оновленої Toyota Prius, гібридного Aygo X та електричних bZ3 і RZ підтверджують, що компанія вміє адаптуватися.
Toyota показує, що питання не тільки в тому, який автомобіль кращий за модою, а й у тому, яке авто краще для майбутнього.
Візит на АЗС здається буденною справою, але саме там водії часто нехтують базовими правилами безпеки.…
Серпневі підсумки європейського авторинку показали несподівану зміну лідера: на першому місці опинився Volkswagen T-Roc із…
Зупинка патрульним часто викликає стрес у водіїв, через що вони роблять помилки, що погіршують ситуацію.…
Днями в мережі з'явилися нові шпигунські фотографії майбутнього BMW X5, що дозволяють оцінити особливості його…
У модельному ряду Renault та його суббренду Dacia вже є пікапи, серед яких латиноамериканська модель…
Турбовані двигуни, попри свої численні переваги, мають низку слабких місць, про які варто знати майбутньому…
Leave a Comment