Як зберегти гарний вигляд авто без дорогих процедур? Про це розповів експерт із понад 10-річним досвідом у сфері продажу автомобілів.
Не мийте авто під прямим сонцем
Це одна з найтиповіших помилок. Гарячий кузов спричиняє миттєве висихання води й автошампуня, що залишає некрасиві розводи й плями. До того ж мікрофібра на гарячому лаку може залишити подряпини, і лак почне мутніти, вкриваючись “павутинками”. Мийте авто в тіні, зранку або ввечері, коли температура кузова не перевищує 30-35°C.
Видаляйте забруднення одразу
Смола, залишки комах і пташиний послід активно роз’їдають лакофарбове покриття, особливо під сонцем. Якщо пляму не прибрати швидко, вона може залишити незворотний слід. Завжди тримайте в авто мікрофібру і пляшку води – побачили бруд, одразу зітріть.
Мийте авто регулярно
Навіть звичайний пил діє як абразив і пошкоджує лак при русі або впливі сонця. Повне миття рекомендується раз на 7-10 днів, а між ними – легке очищення безконтактним способом або продування повітрям.
Захищайте лакофарбове покриття
Навіть простий рідкий віск утворює тонкий шар, що захищає від ультрафіолету, спрощує миття і зменшує вигоряння фарби. Ідеально використовувати швидкий віск після кожного миття або хоча б наносити керамічне покриття раз на сезон.
Паркуйтеся в тіні або під тентом
Постійне перебування під сонцем призводить до вигоряння фарби – спочатку тьмяніють дах і капот, потім лак втрачає прозорість. Кращий варіант – тінь та сонцезахисний екран на лобове скло, або автомобільний тент у разі довготривалого паркування.
Не ігноруйте сколи на фарбі
У спекотну погоду дрібна подряпина швидко розширюється, що може призвести до відшарування лаку чи навіть корозії. Своєчасно обробляйте скол захисним олівцем чи лаком, або заклеюйте його прозорою плівкою.
Ніколи не тріть кузов всуху
Навіть найм’якша тканина на сухому пилу працює як наждачка. Це призводить до мікроподряпин і втрати блиску. Завжди проводьте очищення вологою мікрофіброю або використовуйте безводні автоочищувачі, які спочатку зволожують поверхню.