Авто

У СТО назвали 7 поломок авто, з якими не хочуть зв’язуватися майстри

Share

Навіть досвідчені автослюсарі іноді змушені відмовлятися від виконання певних ремонтних робіт – через їхню надмірну складність, фінансову невигідність або юридичну неоднозначність. Йдеться не лише про технічні труднощі, а й про ситуації, пов’язані з неправильною експлуатацією авто або втручанням у його конструкцію. Експерти поділилися переліком проблем, за які майстри зазвичай не беруться.

Однією з найменш привабливих для автомайстерень робіт залишаються трудомісткі, брудні та слабооплачувані завдання. Наприклад, змащування підвіски у рамних позашляховиках типу Toyota Fortuner вимагає підйому автомобіля, зняття захисту та доступу до днища. Хоча ця процедура виглядає простою, вона займає багато часу, вимагає терпіння і майже не приносить прибутку. Через це багато фахівців або відмовляються від такої роботи, або виставляють за неї підвищену ціну.

Подібна ситуація і з заміною ременя ГРМ на старих преміальних седанах. Щоб дістатися до вузла, іноді доводиться частково демонтувати моторний відсік або навіть елементи підвіски. Зношені деталі, втомлені кріплення та ризики прихованих дефектів ускладнюють процес і збільшують шанси на зрив строків. Це робить такий ремонт фінансово невигідним для СТО.

Додаткові складнощі виникають у випадках ремонту компонентів, які з самого початку не були призначені для обслуговування. Наприклад, блоки управління світлодіодною оптикою у сучасних BMW, Audi чи Mercedes-Benz – дорогі та офіційно неремонтопридатні. У теорії, їх можна відкрити, діагностувати і навіть перепаяти, маючи відповідне обладнання. Але більшість майстерень уникають таких завдань: по-перше, розкривши герметичний корпус, втрачається гарантія; по-друге, важко гарантувати безперебійну роботу після ремонту; і по-третє, є ризик ще більше нашкодити, що ставить відповідальність на сервіс.

Ще одна категорія складних замовлень – ремонт рідкісних або малопоширених автомобілів. До прикладу – Volkswagen Phaeton або Mazda RX-8 з роторним двигуном. Обмежена технічна інформація, дефіцит запчастин та незвичні підходи до діагностики перетворюють ремонт на гру в угадайку. Навіть якщо проблему вдалося виявити, немає гарантії, що потрібна деталь буде в наявності. Крім того, такі роботи важко вписати у робочий графік через непередбачувану тривалість і складність оцінки вартості. Тому майстри воліють уникати таких замовлень, навіть якщо технічно вони здійсненні.

Окремо варто згадати ремонти, що несуть юридичні ризики. Йдеться про машини з втручанням у конструкцію – заміну двигунів, тюнінг, перепрошивку електроніки. Формально такі зміни мають бути сертифіковані, але на практиці це рідкість. Якщо після ремонту щось піде не так, власник може перекласти відповідальність на СТО, що створює серйозні правові ризики для майстрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: СТО

Останні записи

Знак обмеження швидкості: коли і де він перестає діяти

На трасах часто зустрічаються знаки, які зобов'язують водія знизити швидкість руху. Однак не всі автомобілісти…

20.06.2025

Водіям в Україні дозволили їздити з тріщинами на лобовому склі

Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або…

20.06.2025

Наступна Toyota Corolla може отримати дизайн у стилі RAV4, Camry та Prius

Розробка нового покоління Toyota Corolla набирає обертів. Один із найуспішніших автомобілів японської марки з комерційної…

20.06.2025

Поліція пояснила, чому не варто наносити захисну плівку на вживані авто

Представник поліції розповів, чому не можна наносити додатковий захист на деталі кузова вживаного автомобіля. Сьогодні…

20.06.2025

Що загрожує власникам авто на іноземній реєстрації в Україні: розмір штрафів і порядок

Повноваження накладати штрафи на власників автомобілів з іноземною реєстрацією наразі мають як працівники поліції, так…

20.06.2025

Автоексперт перерахував помилки, які призводять до перевитрати палива

Автомобіль може "з'їдати" більше палива, ніж повинен, навіть без видимих поломок. Автомеханік з 10-ти річним…

20.06.2025