Авто

У СТО назвали 7 поломок авто, з якими не хочуть зв’язуватися майстри

Навіть досвідчені автослюсарі іноді змушені відмовлятися від виконання певних ремонтних робіт – через їхню надмірну складність, фінансову невигідність або юридичну неоднозначність. Йдеться не лише про технічні труднощі, а й про ситуації, пов’язані з неправильною експлуатацією авто або втручанням у його конструкцію. Експерти поділилися переліком проблем, за які майстри зазвичай не беруться.

Однією з найменш привабливих для автомайстерень робіт залишаються трудомісткі, брудні та слабооплачувані завдання. Наприклад, змащування підвіски у рамних позашляховиках типу Toyota Fortuner вимагає підйому автомобіля, зняття захисту та доступу до днища. Хоча ця процедура виглядає простою, вона займає багато часу, вимагає терпіння і майже не приносить прибутку. Через це багато фахівців або відмовляються від такої роботи, або виставляють за неї підвищену ціну.

Подібна ситуація і з заміною ременя ГРМ на старих преміальних седанах. Щоб дістатися до вузла, іноді доводиться частково демонтувати моторний відсік або навіть елементи підвіски. Зношені деталі, втомлені кріплення та ризики прихованих дефектів ускладнюють процес і збільшують шанси на зрив строків. Це робить такий ремонт фінансово невигідним для СТО.

Додаткові складнощі виникають у випадках ремонту компонентів, які з самого початку не були призначені для обслуговування. Наприклад, блоки управління світлодіодною оптикою у сучасних BMW, Audi чи Mercedes-Benz – дорогі та офіційно неремонтопридатні. У теорії, їх можна відкрити, діагностувати і навіть перепаяти, маючи відповідне обладнання. Але більшість майстерень уникають таких завдань: по-перше, розкривши герметичний корпус, втрачається гарантія; по-друге, важко гарантувати безперебійну роботу після ремонту; і по-третє, є ризик ще більше нашкодити, що ставить відповідальність на сервіс.

Ще одна категорія складних замовлень – ремонт рідкісних або малопоширених автомобілів. До прикладу – Volkswagen Phaeton або Mazda RX-8 з роторним двигуном. Обмежена технічна інформація, дефіцит запчастин та незвичні підходи до діагностики перетворюють ремонт на гру в угадайку. Навіть якщо проблему вдалося виявити, немає гарантії, що потрібна деталь буде в наявності. Крім того, такі роботи важко вписати у робочий графік через непередбачувану тривалість і складність оцінки вартості. Тому майстри воліють уникати таких замовлень, навіть якщо технічно вони здійсненні.

Окремо варто згадати ремонти, що несуть юридичні ризики. Йдеться про машини з втручанням у конструкцію – заміну двигунів, тюнінг, перепрошивку електроніки. Формально такі зміни мають бути сертифіковані, але на практиці це рідкість. Якщо після ремонту щось піде не так, власник може перекласти відповідальність на СТО, що створює серйозні правові ризики для майстрів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: СТО

Останні записи

Чому відмова від підписання постанови ПДР не скасовує штраф

Багато водіїв вважають, що якщо не підписувати постанову про порушення ПДР, її не можна буде…

28.10.2025

Як правильно підготовки автомобіль до зими без значних витрат

Поки на вулиці ще не стало по-справжньому холодно і дощ не змінився снігом, варто підготувати…

28.10.2025

Що буде, якщо не сплатити штраф за ПДР в Україні

Багато українських водіїв, отримавши штраф за порушення правил дорожнього руху, відкладають його оплату. Хтось сподівається,…

28.10.2025

Toyota представила спортивну версію Camry

Компанія Toyota представила спеціальну модифікацію седана Camry, створену спеціально для тюнінг-шоу SEMA, яке відбудеться на…

28.10.2025

Mercedes-Benz представив оновлений S-Class 2026 (ФОТО)

Mercedes-Benz офіційно представив оновлений S-Class 2026 року, який, за словами компанії, тепер отримуватиме щорічні оновлення.…

28.10.2025

Як правильно обслуговувати дверні механізми авто взимку

Коли двері автомобіля починають скрипіти, заклинювати або примерзати, це сигнал про необхідність ревізії механізмів. Особливо…

27.10.2025