У СТО назвали 7 поломок авто, з якими не хочуть зв’язуватися майстри

Час читання: 2 хв.
0
У СТО назвали 7 поломок авто, з якими не хочуть зв'язуватися майстри

Навіть досвідчені автослюсарі іноді змушені відмовлятися від виконання певних ремонтних робіт – через їхню надмірну складність, фінансову невигідність або юридичну неоднозначність. Йдеться не лише про технічні труднощі, а й про ситуації, пов’язані з неправильною експлуатацією авто або втручанням у його конструкцію. Експерти поділилися переліком проблем, за які майстри зазвичай не беруться.

Однією з найменш привабливих для автомайстерень робіт залишаються трудомісткі, брудні та слабооплачувані завдання. Наприклад, змащування підвіски у рамних позашляховиках типу Toyota Fortuner вимагає підйому автомобіля, зняття захисту та доступу до днища. Хоча ця процедура виглядає простою, вона займає багато часу, вимагає терпіння і майже не приносить прибутку. Через це багато фахівців або відмовляються від такої роботи, або виставляють за неї підвищену ціну.

Подібна ситуація і з заміною ременя ГРМ на старих преміальних седанах. Щоб дістатися до вузла, іноді доводиться частково демонтувати моторний відсік або навіть елементи підвіски. Зношені деталі, втомлені кріплення та ризики прихованих дефектів ускладнюють процес і збільшують шанси на зрив строків. Це робить такий ремонт фінансово невигідним для СТО.

Додаткові складнощі виникають у випадках ремонту компонентів, які з самого початку не були призначені для обслуговування. Наприклад, блоки управління світлодіодною оптикою у сучасних BMW, Audi чи Mercedes-Benz – дорогі та офіційно неремонтопридатні. У теорії, їх можна відкрити, діагностувати і навіть перепаяти, маючи відповідне обладнання. Але більшість майстерень уникають таких завдань: по-перше, розкривши герметичний корпус, втрачається гарантія; по-друге, важко гарантувати безперебійну роботу після ремонту; і по-третє, є ризик ще більше нашкодити, що ставить відповідальність на сервіс.

Ще одна категорія складних замовлень – ремонт рідкісних або малопоширених автомобілів. До прикладу – Volkswagen Phaeton або Mazda RX-8 з роторним двигуном. Обмежена технічна інформація, дефіцит запчастин та незвичні підходи до діагностики перетворюють ремонт на гру в угадайку. Навіть якщо проблему вдалося виявити, немає гарантії, що потрібна деталь буде в наявності. Крім того, такі роботи важко вписати у робочий графік через непередбачувану тривалість і складність оцінки вартості. Тому майстри воліють уникати таких замовлень, навіть якщо технічно вони здійсненні.

Окремо варто згадати ремонти, що несуть юридичні ризики. Йдеться про машини з втручанням у конструкцію – заміну двигунів, тюнінг, перепрошивку електроніки. Формально такі зміни мають бути сертифіковані, але на практиці це рідкість. Якщо після ремонту щось піде не так, власник може перекласти відповідальність на СТО, що створює серйозні правові ризики для майстрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!