Згідно з дослідженням західних аналітиків, найбільшим попитом на ринку користуються автомобілі в нейтральних сірих тонах – зокрема чорні, білі, сріблясті та сірі. Основна причина – широка доступність таких моделей у дилерів і на вторинному ринку. Водночас ці кольори мають один вагомий недолік: машини в подібному забарвленні доволі швидко втрачають свою вартість.
У противагу їм, автомобілі яскравих кольорів, таких як жовтий, помаранчевий, зелений або червоний, знецінюються повільніше. Це зумовлено тим, що таких машин значно менше в продажу, а отже – вони рідкісніші й цікавіші для покупців на вторинному ринку.
Цікаво, що автомобілі в спокійних класичних тонах зберігають актуальність довше, їх легше продати завдяки великому попиту. Крім того, вибір комплектацій і моделей у цій категорії ширший. Проте саме ці машини демонструють найбільші втрати у вартості.
Наприклад:
Натомість:
Аналітики пояснюють: яскраві кольори рідше зустрічаються у продажу, тому утримують вищу вартість. Хоч охочих купити такі машини менше, їхня унікальність позитивно впливає на збереження ціни.
Подібна тенденція спостерігається і в сегменті комерційного транспорту, де “класичні” кольори швидко втрачають у ціні, тоді як нестандартні варіанти дешевшають повільніше.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment