Авто

Автомеханік перерахував головні міфи про варіатори, яким не варто вірити

Share

Варіаторна коробка передач (CVT) існує вже багато років, але деякі водії досі їй не довіряють. У мережі можна знайти багато повідомлень про те, що варіатори ненадійні й швидко ламаються. Проте нещодавно автомеханік пояснив, чому ці побоювання не завжди справедливі.

Багато хто боїться купувати авто з варіатором, бо вважає, що така коробка може зламатися у найгірший момент. Це частково правда для старих моделей варіаторів, які справді були менш надійними. Люди часто не довіряють конструкції цієї коробки, бо уявляють, як у ній рветься ремінь – подібний до ременя ГРМ. Насправді в сучасних варіаторах ремінь виготовлений із металу і за міцністю нагадує ланцюг, який довго служить.

Ще один популярний міф – варіатор не підходить для бездоріжжя. Раніше це було правдою, але зараз ситуація інша. У багатьох сучасних авто, особливо японських, є механічна перша передача з гідротрансформатором. Завдяки цьому при старті або в складних умовах працює не ремінь, а надійніша механіка. Це зменшує знос і подовжує строк служби коробки.

Також деякі вважають, що варіатор не витримує спортивного водіння. Але практика показує, що він може працювати на таких швидкостях не гірше за звичайний “автомат”. Ще одна помилка – перегрів. Сучасні варіатори мають кращу систему охолодження. Якщо температура піднімається занадто високо, автоматика зупиняє роботу коробки, щоб уникнути поломки.

Як і будь-яка інша трансмісія, варіатор потребує регулярного обслуговування. Фахівці радять міняти масло кожні 40-50 тисяч кілометрів і використовувати тільки спеціальну рідину для CVT. Також потрібно вчасно міняти фільтри, прокладки і не користуватися швидкими методами промивки. Важливо також перевіряти стан системи охолодження.

Отже, більшість міфів про варіатор – це або старі уявлення, або перебільшення. Якщо правильно доглядати за коробкою, вона служитиме довго й без проблем.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АКПП

Останні записи

В яких випадках в Україні можуть забрати водійські права до 10 років

Позбавлення водійських прав — одне з найсуворіших адміністративних покарань для українських водіїв. За певних обставин…

07.06.2025

В Україні різко зріс попит на електромобілі

Попит на електромобілі в Україні стрімко зростає. У травні він показав суттєве покращення не лише…

07.06.2025

Звідки в Україну везуть найбільше вживаних автомобілів

Більшість автомобілів протягом свого "життєвого циклу" не залишаються в межах однієї країни. Через кілька років…

07.06.2025

Чи можна заливати А-92 у сучасні автомобілі

Багато китайських автовиробників, машини яких продаються в нашій країні, дозволили заправляти їх не бензином марки…

07.06.2025

Податок на розкішні авто в Україні: що змінилося у 2025 році

Протягом перших чотирьох місяців 2025 року українські власники розкішних автомобілів сплатили до держбюджету 87,2 мільйона…

07.06.2025

Чи зобов’язані водії передавати документи патрульним: що каже закон

Патрульна поліція має право зупиняти водіїв і перевіряти їхні документи, однак чинне законодавство не вимагає…

07.06.2025