Авто

Автомеханік перерахував головні міфи про варіатори, яким не варто вірити

Share

Варіаторна коробка передач (CVT) існує вже багато років, але деякі водії досі їй не довіряють. У мережі можна знайти багато повідомлень про те, що варіатори ненадійні й швидко ламаються. Проте нещодавно автомеханік пояснив, чому ці побоювання не завжди справедливі.

Багато хто боїться купувати авто з варіатором, бо вважає, що така коробка може зламатися у найгірший момент. Це частково правда для старих моделей варіаторів, які справді були менш надійними. Люди часто не довіряють конструкції цієї коробки, бо уявляють, як у ній рветься ремінь – подібний до ременя ГРМ. Насправді в сучасних варіаторах ремінь виготовлений із металу і за міцністю нагадує ланцюг, який довго служить.

Ще один популярний міф – варіатор не підходить для бездоріжжя. Раніше це було правдою, але зараз ситуація інша. У багатьох сучасних авто, особливо японських, є механічна перша передача з гідротрансформатором. Завдяки цьому при старті або в складних умовах працює не ремінь, а надійніша механіка. Це зменшує знос і подовжує строк служби коробки.

Також деякі вважають, що варіатор не витримує спортивного водіння. Але практика показує, що він може працювати на таких швидкостях не гірше за звичайний “автомат”. Ще одна помилка – перегрів. Сучасні варіатори мають кращу систему охолодження. Якщо температура піднімається занадто високо, автоматика зупиняє роботу коробки, щоб уникнути поломки.

Як і будь-яка інша трансмісія, варіатор потребує регулярного обслуговування. Фахівці радять міняти масло кожні 40-50 тисяч кілометрів і використовувати тільки спеціальну рідину для CVT. Також потрібно вчасно міняти фільтри, прокладки і не користуватися швидкими методами промивки. Важливо також перевіряти стан системи охолодження.

Отже, більшість міфів про варіатор – це або старі уявлення, або перебільшення. Якщо правильно доглядати за коробкою, вона служитиме довго й без проблем.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АКПП

Останні записи

Що робити, якщо ваше авто заблокували на парковці

Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…

27.06.2025

Вживані кросовери, які краще уникати при покупці

В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…

27.06.2025

Правильне розміщення відеореєстратора: як уникнути штрафу водіям в Україні

Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…

27.06.2025

Оновлений Renault Megane кросовер вперше показали на фото

Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…

27.06.2025

Renault представить бюджетний кросовер C-класу

Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…

27.06.2025

Skoda і Volkswagen готують автомобілі нового типу

Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…

27.06.2025