Авто

Звідки в Україну везуть найбільше вживаних автомобілів

Більшість автомобілів протягом свого “життєвого циклу” не залишаються в межах однієї країни. Через кілька років експлуатації вони змінюють власників і часто опиняються за кордоном. В Україні така практика давно стала нормою: значна частина вживаних машин надходить із США та Польщі. Однак, за даними дослідження компанії carVertical, імпортовані автомобілі з деяких країн можуть мати серйозні проблеми – від скрученого пробігу до прихованих дефектів.

Основні потоки імпорту спрямовані з Північної Америки та Європи. У 2024 році серед усіх авто, перевірених carVertical, найбільше ввозили зі США, Польщі та Німеччини. Також популярними залишаються транспортні засоби з Франції та Литви. Американські авто часто купують на страхових аукціонах після ДТП. Їхнє відновлення в Україні обходиться дешевше, тому кінцева вартість таких машин стає привабливою для покупців. У той час як Польща та Німеччина виступають ключовими пунктами реекспорту вживаних авто до Східної Європи, машини з Литви та Чехії приваблюють ціною, але нерідко мають скриті пошкодження чи змінений пробіг.

Найбільше випадків скручування одометра, за даними carVertical, фіксують у транспортних засобах, що прибули з Литви. Там у майже кожному п’ятому авто зафіксовано розбіжності з фактичним пробігом. За Литвою йдуть Польща, Швеція, Чехія та США. Маніпуляції з пробігом – поширена практика, яка дозволяє продавцям штучно підняти ціну автомобіля, особливо коли покупець не має доступу до повної історії машини.

Нерідко буває, що люди навіть не здогадуються про імпортне походження свого авто. Відсутність обміну інформацією між країнами дозволяє недобросовісним продавцям приховувати важливі дані про минулі ДТП, реальний пробіг чи навіть факт викрадення. За словами експерта carVertical Матаса Бузеліса, це створює серйозні ризики для кінцевих покупців, і вирішення проблеми можливе лише за умов більшої прозорості та співпраці між постачальниками даних і автомобільним ринком.

Щоб уникнути неприємних несподіванок, фахівці радять не лише перевіряти історію автомобіля, а й обов’язково проводити професійний технічний огляд перед купівлею. Це дозволяє об’єктивно оцінити стан машини та впевнено ухвалити рішення щодо покупки.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Новий кросовер Volvo EX90 отримав п’ять зірок Euro NCAP

Електричний Volvo EX90 підтвердив високий рівень безпеки марки: у новому циклі тестів Euro NCAP SUV…

19.11.2025

Nissan готує Xterra для боротьби з топовими рамними SUV Toyota

Фінансові труднощі не зупинили Nissan, а навпаки - підштовхнули компанію до активнішої розробки нових моделей.…

19.11.2025

Названо найнадійніші позашляховики 2025 року: ці моделі прослужать понад 15 років

Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…

19.11.2025

Новий кросовер Audi без емблеми вперше показали без камуфляжу

У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…

19.11.2025

Volkswagen підтвердив: Polo GTI залишить європейський ринок у 2026 році

Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…

19.11.2025

Як холод впливає на батареї електромобілів: що потрібно знати взимку

Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…

19.11.2025