Більшість автомобілів протягом свого “життєвого циклу” не залишаються в межах однієї країни. Через кілька років експлуатації вони змінюють власників і часто опиняються за кордоном. В Україні така практика давно стала нормою: значна частина вживаних машин надходить із США та Польщі. Однак, за даними дослідження компанії carVertical, імпортовані автомобілі з деяких країн можуть мати серйозні проблеми – від скрученого пробігу до прихованих дефектів.
Основні потоки імпорту спрямовані з Північної Америки та Європи. У 2024 році серед усіх авто, перевірених carVertical, найбільше ввозили зі США, Польщі та Німеччини. Також популярними залишаються транспортні засоби з Франції та Литви. Американські авто часто купують на страхових аукціонах після ДТП. Їхнє відновлення в Україні обходиться дешевше, тому кінцева вартість таких машин стає привабливою для покупців. У той час як Польща та Німеччина виступають ключовими пунктами реекспорту вживаних авто до Східної Європи, машини з Литви та Чехії приваблюють ціною, але нерідко мають скриті пошкодження чи змінений пробіг.
Найбільше випадків скручування одометра, за даними carVertical, фіксують у транспортних засобах, що прибули з Литви. Там у майже кожному п’ятому авто зафіксовано розбіжності з фактичним пробігом. За Литвою йдуть Польща, Швеція, Чехія та США. Маніпуляції з пробігом – поширена практика, яка дозволяє продавцям штучно підняти ціну автомобіля, особливо коли покупець не має доступу до повної історії машини.
Нерідко буває, що люди навіть не здогадуються про імпортне походження свого авто. Відсутність обміну інформацією між країнами дозволяє недобросовісним продавцям приховувати важливі дані про минулі ДТП, реальний пробіг чи навіть факт викрадення. За словами експерта carVertical Матаса Бузеліса, це створює серйозні ризики для кінцевих покупців, і вирішення проблеми можливе лише за умов більшої прозорості та співпраці між постачальниками даних і автомобільним ринком.
Щоб уникнути неприємних несподіванок, фахівці радять не лише перевіряти історію автомобіля, а й обов’язково проводити професійний технічний огляд перед купівлею. Це дозволяє об’єктивно оцінити стан машини та впевнено ухвалити рішення щодо покупки.
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Leave a Comment