У минулому запасне колесо вважалося невід’ємною частиною кожного автомобіля. Проте з часом автовиробники почали впроваджувати альтернативні рішення – наприклад, “докатки”, призначені лише для короткочасного використання. Сьогодні ж багато нових авто взагалі виходять із заводу без штатної “запаски”.
Власник мережі автосалонів пояснив, чому виробники дедалі частіше відмовляються від включення запасного колеса в комплектацію автомобіля. Одна з основних причин – оптимізація витрат: повнорозмірне колесо – це додаткові витрати на виробництво. До того ж його відсутність дозволяє збільшити корисний об’єм багажника та зменшити загальну масу автомобіля. А це вже важливий чинник для проходження сертифікаційних тестів на відповідність екологічним нормам – адже чим легше авто, тим менше шкідливих викидів.
У деяких моделях нині навіть не передбачено базових інструментів – таких як домкрат чи балонний ключ. Проте автовиробники пропонують альтернативні способи вирішення проблеми у випадку проколу шини:
Фахівці радять: якщо ви часто їздите на далекі відстані або за місто, краще самостійно придбати повноцінне запасне колесо – це надійніше та дає впевненість у дорозі.
Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Leave a Comment