Компанія Nissan готується представити третє покоління свого електромобіля Leaf – і робить ставку на те, що саме ця модель зможе зміцнити позиції бренду в стрімко розвивається світі електромобілів. Повноцінний дебют новинки заплановано на 18 червня, а поки що автовиробник розкрив деякі подробиці про дизайн, характеристики та філософію моделі.
Нова генерація Leaf повністю відмовляється від образу класичного хетчбека, з яким модель асоціювалася з моменту дебюту в 2010 році. Тепер Leaf – це стильний електрокросовер із похилим дахом у стилі фастбек. Уже розкрито ключові дизайнерські рішення: світлодіодні фари, 19-дюймові легкосплавні диски та активні жалюзі радіаторної решітки, які автоматично регулюють потік повітря.
Однією з технологічних новинок стане панорамний дах із функцією затемнення – e-Dimming. Він побудований на базі електрохромного скла з ІЧ-відбивним покриттям, що дає змогу відмовитися від фізичних сонцезахисних шторок. Також підтверджено наявність зарядного порту, сумісного зі стандартом NACS.
За словами Нобутаки Тасе, директора з дизайну Nissan, новий Leaf стане найбільш аеродинамічним серійним автомобілем марки. У Європі коефіцієнт аеродинамічного опору становитиме лише 0,25, а в США і Японії – 0,26. Незначна різниця обумовлена відмінностями в конструкції коліс і дзеркал для різних ринків.
Новинка побудована на платформі CMF-EV, яку вона ділить із більшим електрокросовером Nissan Ariya. Завдяки плоскій підлозі вдалося реалізувати просторе й ергономічне компонування салону. Автомобіль оснащуватимуть одним електромотором, а повнопривідних версій не планується. Nissan орієнтується на запас ходу від 300 до 500 км залежно від комплектації, а 200 км пробігу можна буде “добрати” всього за 40 хвилин зарядки.
Віце-президент Nissan з глобальної продуктової стратегії Річард Кендлер наголосив, що завдання розробників полягало у створенні електромобіля, здатного стати реальною альтернативою звичним бензиновим моделям. Для цього автомобіль повинен був об’єднати стиль, практичність і впевнений запас ходу – і все це без компромісів.
З моменту випуску першого покоління Leaf по всьому світу було продано майже 700 тисяч екземплярів. Цей досвід, а також відгуки власників, лягли в основу створення нового покоління. Повні характеристики та фотографії новинки будуть розкриті 18 червня, коли відбудеться офіційна прем’єра.
Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…
Рано чи пізно майже кожному водієві доводиться продавати свій старий автомобіль, щоб придбати інший -…
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
Leave a Comment