Варіатори в машинах використовуються давно, проте досі серед автовласників ходить велика кількість чуток щодо їхньої роботи. Причому більшість із них давно втратили актуальність. Автомеханік розповів чому деякі з них неактуальні, як мінімум для японських агрегатів.
Так, раніше вважалося, що система може підвести в найбільш невідповідний момент. При цьому думка ґрунтується на тому, що потужність ДВЗ передається на колеса через ремінь, який багато хто собі уявляє як той, що встановлюється на генератор. Однак експерт зазначив, що деталь виготовляється з металу і за міцністю порівнянна зі сталевим ланцюгом.
Є також думка, що такий тип трансмісії не підходить для їзди по бездоріжжю. Однак на ділі це стосується старих CVT, сучасні японські варіанти створюються таким чином, що перша передача в них механічна з гідротрансформатором. Тож під час навантажень (пробуксовка, різкий старт та інші) працює саме механіка.
Ще один міф – часте перегрівання трансмісії. Насправді, зараз система охолодження варіатора зазнала значних змін. Дуже рідко вдається досягти критичної температури оливи, у крайніх ситуаціях спрацює автоматичне вимкнення, щоб захистити агрегат.
Дехто також стверджує, що трансмісія не підходить для спортивного стилю їзди. Однак практично з’ясовується, що машина здатна проїхати з цим типом трансмісії стільки ж, скільки класична АКПП. Багато в чому термін служби залежить не тільки від експлуатації, а й від обслуговування системи.
В Україні очікується різке підвищення температури — вже у четвер, 5 червня, в багатьох областях…
Якщо під час повернення до припаркованого автомобіля під двірником виявляється записка з номером телефону, це…
Останніми роками дедалі частіше трапляються ситуації, коли водіїв позбавляють прав за звинуваченням у вживанні наркотичних…
В Україні стрімко зростає обсяг нелегальної торгівлі паливом. Підпільні автозаправки, відомі як "бочки", працюють майже…
У січні–квітні 2025 року українські власники преміальних легкових автомобілів сплатили до держбюджету 87,2 мільйона гривень…
Volkswagen Golf GTI 2026 готується увірватися у світ електрокарів. Як заявив глава VW Томас Шефер,…
Leave a Comment