Варіатори в машинах використовуються давно, проте досі серед автовласників ходить велика кількість чуток щодо їхньої роботи. Причому більшість із них давно втратили актуальність. Автомеханік розповів чому деякі з них неактуальні, як мінімум для японських агрегатів.
Так, раніше вважалося, що система може підвести в найбільш невідповідний момент. При цьому думка ґрунтується на тому, що потужність ДВЗ передається на колеса через ремінь, який багато хто собі уявляє як той, що встановлюється на генератор. Однак експерт зазначив, що деталь виготовляється з металу і за міцністю порівнянна зі сталевим ланцюгом.
Є також думка, що такий тип трансмісії не підходить для їзди по бездоріжжю. Однак на ділі це стосується старих CVT, сучасні японські варіанти створюються таким чином, що перша передача в них механічна з гідротрансформатором. Тож під час навантажень (пробуксовка, різкий старт та інші) працює саме механіка.
Ще один міф – часте перегрівання трансмісії. Насправді, зараз система охолодження варіатора зазнала значних змін. Дуже рідко вдається досягти критичної температури оливи, у крайніх ситуаціях спрацює автоматичне вимкнення, щоб захистити агрегат.
Дехто також стверджує, що трансмісія не підходить для спортивного стилю їзди. Однак практично з’ясовується, що машина здатна проїхати з цим типом трансмісії стільки ж, скільки класична АКПП. Багато в чому термін служби залежить не тільки від експлуатації, а й від обслуговування системи.
Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Leave a Comment