Названо міфи про варіатори які вже втратили свою актуальність

Час читання: < 1 хв.
0
Названо міфи про варіатори які вже втратили свою актуальність

Варіатори в машинах використовуються давно, проте досі серед автовласників ходить велика кількість чуток щодо їхньої роботи. Причому більшість із них давно втратили актуальність. Автомеханік розповів чому деякі з них неактуальні, як мінімум для японських агрегатів.

Так, раніше вважалося, що система може підвести в найбільш невідповідний момент. При цьому думка ґрунтується на тому, що потужність ДВЗ передається на колеса через ремінь, який багато хто собі уявляє як той, що встановлюється на генератор. Однак експерт зазначив, що деталь виготовляється з металу і за міцністю порівнянна зі сталевим ланцюгом.

Є також думка, що такий тип трансмісії не підходить для їзди по бездоріжжю. Однак на ділі це стосується старих CVT, сучасні японські варіанти створюються таким чином, що перша передача в них механічна з гідротрансформатором. Тож під час навантажень (пробуксовка, різкий старт та інші) працює саме механіка.

Реклама

Ще один міф – часте перегрівання трансмісії. Насправді, зараз система охолодження варіатора зазнала значних змін. Дуже рідко вдається досягти критичної температури оливи, у крайніх ситуаціях спрацює автоматичне вимкнення, щоб захистити агрегат.

Дехто також стверджує, що трансмісія не підходить для спортивного стилю їзди. Однак практично з’ясовується, що машина здатна проїхати з цим типом трансмісії стільки ж, скільки класична АКПП. Багато в чому термін служби залежить не тільки від експлуатації, а й від обслуговування системи.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!