Багато автовласників, прагнучи заощадити, все частіше відмовляються від послуг автомийок, вважаючи за краще доглядати за своїми автомобілями самостійно. Така економія, за словами експертів, нерідко обертається серйозними наслідками для лакофарбового покриття (ЛФП) машини.
Нижче — сім поширених помилок, які допускають автомобілісти під час самостійного догляду за кузовом:
Звичайні мийні рідини з агресивними ПАР та лугами здатні зруйнувати захисний шар ЛФП, зробивши його тьмяним і вразливим до окислення. Для миття варто використовувати спеціалізовані автошампуні з нейтральним pH.
Жорсткі губки та абразивні пасти залишають мікроподряпини, через які фарба втрачає блиск і стає мутною. Краще користуватись м’якими аксесуарами або безконтактними засобами, а полірування довіряти професіоналам.
Навіть щітки з м’якою щетиною можуть подряпати лак, особливо якщо під снігом є бруд чи крига. Пошкодження особливо помітні на темному забарвленні.
Якщо наносити поліроль на брудний кузов, це лише втирає частинки бруду в ЛФП, погіршуючи стан поверхні. Перед поліруванням кузов потрібно ретельно вимити та знежирити.
Без спеціального обладнання та досвіду можна випадково зняти лаковий шар повністю, що вимагає перефарбування елемента.
Кислотні склади руйнують лак, спричиняючи знебарвлення, а згодом — і корозію. Їх варто уникати.
На розігрітій поверхні захисні покриття швидко висихають, залишаючи розводи та плями. Обробку краще проводити в тіні або в прохолодний час доби. Дотримання простих правил допоможе зберегти вигляд автомобіля надовго і уникнути зайвих витрат на відновлення лакофарбового покриття.
До презентації нового Porsche 911 Turbo S 2026 залишилося всього кілька днів - офіційно її…
Зупинка поліцією - ситуація, знайома практично кожному водієві, яка часто викликає стрес і нервозність. Юристи…
Hyundai готує наступне покоління свого компактного кросовера Tucson і, схоже, вирішила кардинально змінити його образ.…
Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…
В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…
Існує чимало порад, що передаються між водіями як народна мудрість: їх обговорюють на форумах, у…
Leave a Comment