Авто

Volvo XC70 стане позашляховиком і отримає гібридну установку

Volvo офіційно підтвердила повернення моделі XC70 у 2025 році, але цього разу не як універсал на базі V60 Cross Country, а як справжній SUV із розширеними можливостями. Новинка отримає гібридну силову установку ER-PHEV (Extended-Range Plug-in Hybrid), що поєднає переваги електромобіля та традиційного ДВЗ.

Таке рішення покликане зайняти нішу між електрокарами та класичними бензиновими й дизельними авто. Витік технічної інформації про новий XC70 з’явився у документах китайського Міністерства промисловості та інформатизації (MIIT). Згідно з цими даними, новинка за дизайном нагадуватиме електричний флагман бренду – Volvo EX90, хоча її розміри будуть дещо компактніші – ближчі до Hyundai Santa Fe.

Автомобіль отримає сучасний дизайн з безрамковими боковими дзеркалами, висувними ручками дверей, матричними LED-фарами, активною решіткою повітрозабірника в передньому бампері та фірмовими вертикальними ліхтарями у стилі “молот Тора”. В інтер’єрі очікується цифрова приладова панель і мультимедійна система нового покоління.

Модель створена на основі платформи нового покоління – Scalable Modular Architecture (SMA), і технічно споріднена з Genesis GV70. Для XC70 передбачено два варіанти батарей:

  • LFP-акумулятор на 21,22 кВт∙год з орієнтовним запасом ходу 100 км (62 милі),
  • NMC-акумулятор на 39,63 кВт∙год, який забезпечить близько 180 км пробігу (112 миль) за китайським циклом CLTC.

Це значно перевищує можливості нинішніх гібридних моделей Volvo.

У якості силового агрегата використовується 1,5-літровий турбодвигун BHE15-BFZ, розроблений спільним підприємством Aurobay. Офіційна прем’єра XC70 очікується у вересні 2025 року, спочатку на китайському ринку, але компанія також розглядає запуск моделі в США та інших країнах.

З огляду на зростаючий попит на гібриди та кросовери, оновлений XC70 має всі шанси стати конкурентоспроможним гравцем на глобальному ринку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volvo

Останні записи

Названа головна помилка водіїв під час прогрівання авто взимку

Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…

12.11.2025

Audi E5 Sportback отримав агресивний дизайн та широкі арки

Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…

12.11.2025

Топ-5 речей, які врятують вас узимку на дорозі

Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…

12.11.2025

Toyota RAV4 втратила лідерство у рейтингу надійності: хто виявився кращим

Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…

12.11.2025

Renault виключив появу бензинових та гібридних версій R5, R4 та Twingo

Renault остаточно відмовився від випуску бензинових і гібридних версій моделей R5, R4 і Twingo, залишивши…

12.11.2025

Експерти розповіли, як розмір дисків і профіль шин впливають на авто

Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса.…

12.11.2025