Volvo офіційно підтвердила повернення моделі XC70 у 2025 році, але цього разу не як універсал на базі V60 Cross Country, а як справжній SUV із розширеними можливостями. Новинка отримає гібридну силову установку ER-PHEV (Extended-Range Plug-in Hybrid), що поєднає переваги електромобіля та традиційного ДВЗ.
Таке рішення покликане зайняти нішу між електрокарами та класичними бензиновими й дизельними авто. Витік технічної інформації про новий XC70 з’явився у документах китайського Міністерства промисловості та інформатизації (MIIT). Згідно з цими даними, новинка за дизайном нагадуватиме електричний флагман бренду – Volvo EX90, хоча її розміри будуть дещо компактніші – ближчі до Hyundai Santa Fe.
Автомобіль отримає сучасний дизайн з безрамковими боковими дзеркалами, висувними ручками дверей, матричними LED-фарами, активною решіткою повітрозабірника в передньому бампері та фірмовими вертикальними ліхтарями у стилі “молот Тора”. В інтер’єрі очікується цифрова приладова панель і мультимедійна система нового покоління.
Модель створена на основі платформи нового покоління – Scalable Modular Architecture (SMA), і технічно споріднена з Genesis GV70. Для XC70 передбачено два варіанти батарей:
- LFP-акумулятор на 21,22 кВт∙год з орієнтовним запасом ходу 100 км (62 милі),
- NMC-акумулятор на 39,63 кВт∙год, який забезпечить близько 180 км пробігу (112 миль) за китайським циклом CLTC.
Це значно перевищує можливості нинішніх гібридних моделей Volvo.
У якості силового агрегата використовується 1,5-літровий турбодвигун BHE15-BFZ, розроблений спільним підприємством Aurobay. Офіційна прем’єра XC70 очікується у вересні 2025 року, спочатку на китайському ринку, але компанія також розглядає запуск моделі в США та інших країнах.
З огляду на зростаючий попит на гібриди та кросовери, оновлений XC70 має всі шанси стати конкурентоспроможним гравцем на глобальному ринку.