Один із наших читачів поставив експертам таке запитання: “Чим, крім гідроудару, небезпечна їзда по калюжах?”
На запитання читача відповів Роман Миськів, експерт нашого сайту. Він повідомив, що у багатьох машин повітрозабірник мотора розташований доволі високо, щоб під час повільної їзди не побоюватися гідроударів у калюжах глибиною до 50 см.
Але деякі агрегати можуть постраждати і за такої глибини. До них належать, наприклад, керамічні блоки каталітичних нейтралізаторів, які під час потрапляння води і миттєвого охолодження можуть тріснути. Причому подібне може трапитися і з основними нейтралізаторами, що знаходяться біля мотора, і з так званими допалювачами, які у всіх автомобілів стоять під підлогою, повідомив експерт.
Вода може нашкодити і деталям трансмісії. Коробка передач, кутовий редуктор і задній редуктор із механізмом під’єднання задньої осі у кросоверів негерметичні та мають сапуни, які з’єднують їхню порожнину з атмосферою, через яку може потрапити вода. Лише у серйозних позашляховиків сапуни виведені високо. При цьому найнебезпечнішими є не калюжі під час дощу, а глибока яма з водою в спекотну погоду: таким чином, перепад температури буде набагато більшим, підсумував Олексій Ревін.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment