Один із наших читачів поставив експертам таке запитання: “Чим, крім гідроудару, небезпечна їзда по калюжах?”
На запитання читача відповів Роман Миськів, експерт нашого сайту. Він повідомив, що у багатьох машин повітрозабірник мотора розташований доволі високо, щоб під час повільної їзди не побоюватися гідроударів у калюжах глибиною до 50 см.
Але деякі агрегати можуть постраждати і за такої глибини. До них належать, наприклад, керамічні блоки каталітичних нейтралізаторів, які під час потрапляння води і миттєвого охолодження можуть тріснути. Причому подібне може трапитися і з основними нейтралізаторами, що знаходяться біля мотора, і з так званими допалювачами, які у всіх автомобілів стоять під підлогою, повідомив експерт.
Вода може нашкодити і деталям трансмісії. Коробка передач, кутовий редуктор і задній редуктор із механізмом під’єднання задньої осі у кросоверів негерметичні та мають сапуни, які з’єднують їхню порожнину з атмосферою, через яку може потрапити вода. Лише у серйозних позашляховиків сапуни виведені високо. При цьому найнебезпечнішими є не калюжі під час дощу, а глибока яма з водою в спекотну погоду: таким чином, перепад температури буде набагато більшим, підсумував Олексій Ревін.
Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…
Європейський директор KIA Марк Хедрич зробив несподівану заяву, зазначивши, що випуск електромобілів дешевше за 20-22…
комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає…
Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO…
Проїзд блокпостів в Україні став звичною частиною щоденних поїздок, але навіть стандартна перевірка може затягнутися,…
Багато водіїв не підозрюють, що їхній автомобіль має функції, що виходять за рамки звичайних можливостей.…
Leave a Comment