Один із наших читачів поставив експертам таке запитання: “Чим, крім гідроудару, небезпечна їзда по калюжах?”
На запитання читача відповів Роман Миськів, експерт нашого сайту. Він повідомив, що у багатьох машин повітрозабірник мотора розташований доволі високо, щоб під час повільної їзди не побоюватися гідроударів у калюжах глибиною до 50 см.
Але деякі агрегати можуть постраждати і за такої глибини. До них належать, наприклад, керамічні блоки каталітичних нейтралізаторів, які під час потрапляння води і миттєвого охолодження можуть тріснути. Причому подібне може трапитися і з основними нейтралізаторами, що знаходяться біля мотора, і з так званими допалювачами, які у всіх автомобілів стоять під підлогою, повідомив експерт.
Вода може нашкодити і деталям трансмісії. Коробка передач, кутовий редуктор і задній редуктор із механізмом під’єднання задньої осі у кросоверів негерметичні та мають сапуни, які з’єднують їхню порожнину з атмосферою, через яку може потрапити вода. Лише у серйозних позашляховиків сапуни виведені високо. При цьому найнебезпечнішими є не калюжі під час дощу, а глибока яма з водою в спекотну погоду: таким чином, перепад температури буде набагато більшим, підсумував Олексій Ревін.
В Україні розширюють можливості систем автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху. До кінця 2025 року…
Багато водіїв намагаються дбайливо ставитися до своїх "залізних коней". Однак деякі з автомобілістів самі того…
BMW переглянула свої прогнози, знизивши очікування щодо продажів повністю електричних автомобілів і збільшивши прогноз для…
З розвитком сервісів виклику авто і появою мобільних застосунків користуватися послугами таксі стало значно зручніше…
Вибір безпечного автомобіля має ключове значення для зниження ризику травм у разі аварії. Важливо орієнтуватися…
Неясно, звідки у водіїв виникла ця звичка, проте багато хто почав використовувати аварійну сигналізацію в…
Leave a Comment