Один із наших читачів поставив експертам таке запитання: “Чим, крім гідроудару, небезпечна їзда по калюжах?”
На запитання читача відповів Роман Миськів, експерт нашого сайту. Він повідомив, що у багатьох машин повітрозабірник мотора розташований доволі високо, щоб під час повільної їзди не побоюватися гідроударів у калюжах глибиною до 50 см.
Але деякі агрегати можуть постраждати і за такої глибини. До них належать, наприклад, керамічні блоки каталітичних нейтралізаторів, які під час потрапляння води і миттєвого охолодження можуть тріснути. Причому подібне може трапитися і з основними нейтралізаторами, що знаходяться біля мотора, і з так званими допалювачами, які у всіх автомобілів стоять під підлогою, повідомив експерт.
Вода може нашкодити і деталям трансмісії. Коробка передач, кутовий редуктор і задній редуктор із механізмом під’єднання задньої осі у кросоверів негерметичні та мають сапуни, які з’єднують їхню порожнину з атмосферою, через яку може потрапити вода. Лише у серйозних позашляховиків сапуни виведені високо. При цьому найнебезпечнішими є не калюжі під час дощу, а глибока яма з водою в спекотну погоду: таким чином, перепад температури буде набагато більшим, підсумував Олексій Ревін.
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Leave a Comment