З настанням тепла багато водіїв знову ставлять собі традиційне запитання: чи потрібно прогрівати двигун у літній період? Особливо це цікавить власників авто з пробігом, турбованими двигунами, а також прихильників “старої школи”.
За словами експерта, навіть улітку запуск двигуна супроводжується звичними процесами: починає циркулювати мастило, поступово нагріваються деталі, а електроніка працює за “холодною” паливною картою. Водночас тепле повітря і незагусле мастило значно полегшують стартові умови для мотора.
У спекотну пору року достатньо 20-30 секунд роботи на холостих обертах (для авто з автоматичною коробкою – трохи більше), аби стабілізувався тиск оливи і адаптувався блок управління. Після цього можна рушати – без зайвого простою.
Навпаки, затяжний холостий прогрів влітку – шкідлива звичка. Експерт називає кілька причин:
Оптимальний порядок дій для літа виглядає так:
Втім, є винятки. Якщо авто має турбодвигун, великий пробіг, довго не використовувалося або провело ніч у тіні й двигун повністю охолов – йому можна дати трохи більше часу на прогрів. Але не більше однієї хвилини.
Несправності в системі двигуна внутрішнього згоряння можуть виникати не тільки через виробничий брак. Часто їхньою…
Останні тижні Toyota активно підігрівала інтерес до прем'єри нового RAV4, поступово розкриваючи його зовнішність через…
Багато водіїв сприймають червоний сигнал світлофора як абсолютну заборону руху і не знають, що в…
У Китаї відкрився прийом попередніх замовлень на новий кросовер Toyota bZ5 2025 року. Це електрична…
Іноді водій опиняється в правій смузі перед перехрестям, хоча планував їхати прямо. У такій ситуації…
Сьогодні-завтра Toyota представить нову генерацію свого кросовера-бестселера RAV4, який обіцяє стати не менш популярним, ніж…
Leave a Comment