Гідротрансформаторні автоматичні коробки передач тривалий час вважалися найбільш безвідмовними та зручними. Однак, незважаючи на це, виробники почали замінювати їх на варіатори та роботизовані трансмісії. Власник мережі автосервісів розповів звідки з’явилася така тенденція.
Так, в Україні доволі складні дорожні умови, з якими сучасні варіатори і “роботи” справляються погано порівняно з класичним АКПП. Однак виробники відмовляються від них насамперед через посилення вимог до екологічності. АКПП сприяє підвищенню споживання палива, витрата на машинах з автоматичною трансмісією більша на 20% порівняно з механічними варіантами. Варіатори і “роботи” економічніші.
Крім того, у виробництві АКПП обходяться дорожче. А концерни намагаються економити на всьому, намагаючись знизити собівартість, щоб мати можливість встановити більш доступні ціни на свої моделі ТЗ.
Інша причина – збільшення оборотів. Автомобілі з варіаторами та “роботами” служать справно протягом гарантійного терміну, однак після потребують заміни. Це означає більший прибуток для автоконцернів. Тоді як стандартна АКПП може відходити до 400 тисяч кілометрів без будь-яких проблем.
Проте китайські виробники останнім часом стали більше оснащувати свої машини гідротрансформаторними АКПП. Great Wall (включно з марками Haval і Tank) встановлює їх на позашляховики, а Geely – на популярний у країні седан Emgrand.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment