Гідротрансформаторні автоматичні коробки передач тривалий час вважалися найбільш безвідмовними та зручними. Однак, незважаючи на це, виробники почали замінювати їх на варіатори та роботизовані трансмісії. Власник мережі автосервісів розповів звідки з’явилася така тенденція.
Так, в Україні доволі складні дорожні умови, з якими сучасні варіатори і “роботи” справляються погано порівняно з класичним АКПП. Однак виробники відмовляються від них насамперед через посилення вимог до екологічності. АКПП сприяє підвищенню споживання палива, витрата на машинах з автоматичною трансмісією більша на 20% порівняно з механічними варіантами. Варіатори і “роботи” економічніші.
Крім того, у виробництві АКПП обходяться дорожче. А концерни намагаються економити на всьому, намагаючись знизити собівартість, щоб мати можливість встановити більш доступні ціни на свої моделі ТЗ.
Інша причина – збільшення оборотів. Автомобілі з варіаторами та “роботами” служать справно протягом гарантійного терміну, однак після потребують заміни. Це означає більший прибуток для автоконцернів. Тоді як стандартна АКПП може відходити до 400 тисяч кілометрів без будь-яких проблем.
Проте китайські виробники останнім часом стали більше оснащувати свої машини гідротрансформаторними АКПП. Great Wall (включно з марками Haval і Tank) встановлює їх на позашляховики, а Geely – на популярний у країні седан Emgrand.
Заводське освітлення автомобіля не завжди задовольняє власників ТЗ, тому вони вдаються до різних способів, щоб…
Технічна надійність — ключовий чинник при виборі автомобіля, особливо якщо мова йде про вживану модель.…
Чимало автовласників навіть не здогадуються про наявність функції "AUTO HOLD" у своїх машинах, хоча вона…
В Україні набрали чинності нові правила дорожнього руху, які забороняють зупинку автомобілів на заміських автомагістралях…
Nissan активно працює над третім поколінням свого популярного субкомпактного кросовера Juke, яке принесе кардинальні зміни…
Mazda CX-5 визнано найнадійнішою моделлю бренду за останнє десятиліття згідно з новим рейтингом HotCars, складеним…
Leave a Comment