Авто

Чому виробники масово відмовляються від класичного АКПП

Гідротрансформаторні автоматичні коробки передач тривалий час вважалися найбільш безвідмовними та зручними. Однак, незважаючи на це, виробники почали замінювати їх на варіатори та роботизовані трансмісії. Власник мережі автосервісів розповів звідки з’явилася така тенденція.

Так, в Україні доволі складні дорожні умови, з якими сучасні варіатори і “роботи” справляються погано порівняно з класичним АКПП. Однак виробники відмовляються від них насамперед через посилення вимог до екологічності. АКПП сприяє підвищенню споживання палива, витрата на машинах з автоматичною трансмісією більша на 20% порівняно з механічними варіантами. Варіатори і “роботи” економічніші.

Крім того, у виробництві АКПП обходяться дорожче. А концерни намагаються економити на всьому, намагаючись знизити собівартість, щоб мати можливість встановити більш доступні ціни на свої моделі ТЗ.

Інша причина – збільшення оборотів. Автомобілі з варіаторами та “роботами” служать справно протягом гарантійного терміну, однак після потребують заміни. Це означає більший прибуток для автоконцернів. Тоді як стандартна АКПП може відходити до 400 тисяч кілометрів без будь-яких проблем.

Проте китайські виробники останнім часом стали більше оснащувати свої машини гідротрансформаторними АКПП. Great Wall (включно з марками Haval і Tank) встановлює їх на позашляховики, а Geely – на популярний у країні седан Emgrand.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Audi випустить фінальну версію RS3 GT із потужністю понад 421 к.с.

Прототип Audi RS3 GT 2026 помітили на трасі Нюрбургринг, і, за словами інсайдерів, він може…

22.08.2025

Експерт назвав авто, які можуть стати проблемою після покупки

Купівля вживаного авто завжди нагадує лотерею: навіть охайна на вигляд машина може приховувати наслідки недбалого…

22.08.2025

Mercedes-Benz представить новий компактний G-Class у 2027 році

Mercedes-Benz збирається випустити компактний позашляховик, який розташується на сходинку нижче від легендарного G-Class. Зараз цей…

22.08.2025

Електрокросовер Toyota 2026 року отримав свіжий дизайн та технології

Toyota представила оновлений електричний кросовер 2026 року, який тепер починається з ціни 34 900 доларів,…

22.08.2025

Автомобілі стають жертвами «платних функцій» і угонів одночасно

У деяких містах США рівень криміналу нагадує сюжети популярних відеоігор. Статистика свідчить сама за себе:…

22.08.2025

Літо не для економії: коли купувати вживане авто вигідніше

Літо вважається найменш вдалим періодом для купівлі вживаного автомобіля. За даними дослідження аналітичної компанії iSeeCars,…

22.08.2025