І це не спецверсія компактного кросовера bZ, який нещодавно разом із рестайлінгом змінив назву з bZ4X. Насправді модель побудована на базі Subaru Trailseeker, прем’єра якого відбулася на мотор-шоу в Нью-Йорку у квітні. Новинка призначається для клієнтів, які люблять подорожувати і нерідко з’їжджають з асфальту.
Toyota bZ Woodland відрізняється від Subaru Trailseeker дизайном кузова та кермовим колесом – екстер’єр та архітектура салону по суті повторюють звичайну bZ. Автомобіль побудований на платформі e-TNGA, має два електромотори сумарною потужністю 380 к.с. і систему повного приводу. Акумулятор ємністю 74,7 кВт-год дає змогу проїхати до 418 км на одній зарядці. Батарея здатна заповнити енергію з 10 до 80% приблизно за півгодини.
Довжина моделі становить 4830 мм (на 152 мм довше, ніж bZ) при колісній базі 2850 мм, об’єм багажного відділення становить 600 літрів. Кросовер здатен буксирувати причепи масою до 1588 кг. На відміну від bZ, новинка має рейлінги на даху, подовжену корму та 18-дюймові диски з особливим дизайном, які можна “взути” в шини для підвищеної прохідності.
У салоні bZ Woodland встановлено 14-дюймовий центральний екран мультимедіа та компактний екран приладової панелі, що винесений ближче до вітрового скла. На північноамериканському ринку кросовер пропонуватимуть у єдиній комплектації з підігрівом передніх сидінь, бездротовою зарядкою для двох смартфонів та аудіосистемою з шістьма динаміками, набір асистентів Toyota Safety Sense 3.0. З пакетом Premium до списку оснащення увійдуть аудіосистема преміум-класу JBL з дев’ятьма динаміками, панорамний дах, вентильовані передні сидіння та інше.
На початку 2026 року bZ Woodland має надійти в продаж у США і Канаді. Навесні майбутнього року дебют очікується в Європі, ще пізніше модель з’явиться в Японії. На цих ринках модель він буде продаватися під назвою bZ4X Touring.