Компанія Audi представила нову, найменш потужну і найдоступнішу версію електричного седана e-tron GT, що приєдналася до оновленої торік лінійки. Модифікація отримала назву quattro і поступається наступній за потужністю версії в динаміці розгону – до 100 км/год вона набирає за понад пів секунди повільніше. Вже відкрито прийом замовлень, а стартова ціна складає 108 900 євро.
Нова версія оснащена двома електромоторами, які у стандартному режимі видають 503 к.с., а з активованим лонч-контролем – до 585 к.с. Це дозволяє седану розганятися до “сотні” за 4 секунди. Для порівняння, попередня базова версія e-tron GT S мала потужність 679 к.с. і долала цю позначку за 3,4 секунди.
Ємність батареї e-tron GT quattro залишилась незмінною – 105 кВт*год. Завдяки меншій потужності двигунів і зниженій масі (мінус 30 кг порівняно з версією S) новинка може проїхати до 622 км без підзарядки, що робить її найдалекобійнішою в сімействі. Батарея підтримує швидку зарядку потужністю до 320 кВт, дозволяючи за 10 хвилин поповнити запас ходу на 285 км.
Серед інших характеристик – аеродинамічний коефіцієнт 0,24, система розподілу тяги між осями і багажник об’ємом до 405 літрів.
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Аналіз, проведений компанією iSeeCars, виявив цікаву закономірність: машини, пофарбовані в яскраві та незвичайні кольори, зберігають…
Volkswagen готує мінівен із хитрими дверима для суперництва із Zeekr. Британський Autocar з'ясував, що автовиробник…
У Верховній Раді готуються серйозні зміни, що можуть торкнутися всіх водіїв поважного віку. Йдеться про…
Leave a Comment