Компанія Audi представила нову, найменш потужну і найдоступнішу версію електричного седана e-tron GT, що приєдналася до оновленої торік лінійки. Модифікація отримала назву quattro і поступається наступній за потужністю версії в динаміці розгону – до 100 км/год вона набирає за понад пів секунди повільніше. Вже відкрито прийом замовлень, а стартова ціна складає 108 900 євро.
Нова версія оснащена двома електромоторами, які у стандартному режимі видають 503 к.с., а з активованим лонч-контролем – до 585 к.с. Це дозволяє седану розганятися до “сотні” за 4 секунди. Для порівняння, попередня базова версія e-tron GT S мала потужність 679 к.с. і долала цю позначку за 3,4 секунди.
Ємність батареї e-tron GT quattro залишилась незмінною – 105 кВт*год. Завдяки меншій потужності двигунів і зниженій масі (мінус 30 кг порівняно з версією S) новинка може проїхати до 622 км без підзарядки, що робить її найдалекобійнішою в сімействі. Батарея підтримує швидку зарядку потужністю до 320 кВт, дозволяючи за 10 хвилин поповнити запас ходу на 285 км.
Серед інших характеристик – аеродинамічний коефіцієнт 0,24, система розподілу тяги між осями і багажник об’ємом до 405 літрів.
BMW вирішила підігріти інтерес публіки до своїх електромобілів , випустивши загадковий святковий ролик. У центрі…
Toyota RAV4 - один із найпопулярніших кросоверів у світі. Його успіх часто пояснюють репутацією довговічного…
Система Tesla Full Self-Driving пройшла перші випробування в зимових умовах наприкінці 2025 року. В різних…
Експерт відзначив, що перевищення допустимих оборотів двигуна негативно впливає на його ресурс. Тривала робота поблизу…
За останні кілька років BMW активно просувала технологію керування жестами, яку вперше представили у сьомій…
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Leave a Comment