Компанія Toyota Sangyo розробила для Lexus RZ 2025 нове кермо, яке забезпечує максимально комфортне керування транспортним засобом. Доступний він буде у версії F Sport. Основна відмінність від керма в стандартних варіаціях полягає в тому, що управління здійснюється за допомогою електричного сигналу. Простіше кажучи, водій не потребує особливих зусиль при здійсненні деяких маневрів.
Розроблене кермо відповідає системі рульового управління кутом нахилу шини за допомогою електричного сигналу. На відміну від звичайного кермового управління, кермо не потрібно сильно повертати при розворотах чи паркуванні. Крім того, елемент має компактну і стильну форму, що зовні нагадує штурвал літака.
Для створення такого інноваційного дизайну фахівці компанії Toyota Sangyo використали свою «ергономічну конструкцію рукоятки і технологію дизайну захоплення», що давно зарекомендувала, а також «виробничі технології, такі як обшивка натуральною та синтетичною шкірою».
Найбільшою особливістю системи кермового управління по дротах є те, що вона не з’єднує кермове колесо та шину безпосередньо механічно, а керує кутом нахилу шини за допомогою електричних сигналів. В результаті, навіть при невеликому куті повороту рульового колеса стає можливим зручне керування та досягається комфортна експлуатація при одночасному зниженні фізичного навантаження на водія.
Стоянкове гальмо є обов'язковим елементом будь-якого сучасного автомобіля. Воно потрібне не лише для паркування, а…
Корейський автовиробник Kia розпочав модернізацію одного з найважливіших автомобілів у своїй лінійці бюджетних SUV –…
Для комфортних та безпечних поїздок у 2025 році варто мати в автомобілі певний набір речей.…
В Україні моргання фарами не карається і вважається звичною практикою для попередження про небезпеку або…
Більшість автовласників проводить перевірку тиску у покришках лише при заміні коліс двічі на рік. Проте…
Актуальний Mitsubishi Pajero Sport з'явився у 2015 році й залишається на ринку вже десять років.…
Leave a Comment