Компанія Toyota Sangyo розробила для Lexus RZ 2025 нове кермо, яке забезпечує максимально комфортне керування транспортним засобом. Доступний він буде у версії F Sport. Основна відмінність від керма в стандартних варіаціях полягає в тому, що управління здійснюється за допомогою електричного сигналу. Простіше кажучи, водій не потребує особливих зусиль при здійсненні деяких маневрів.
Розроблене кермо відповідає системі рульового управління кутом нахилу шини за допомогою електричного сигналу. На відміну від звичайного кермового управління, кермо не потрібно сильно повертати при розворотах чи паркуванні. Крім того, елемент має компактну і стильну форму, що зовні нагадує штурвал літака.
Для створення такого інноваційного дизайну фахівці компанії Toyota Sangyo використали свою «ергономічну конструкцію рукоятки і технологію дизайну захоплення», що давно зарекомендувала, а також «виробничі технології, такі як обшивка натуральною та синтетичною шкірою».
Найбільшою особливістю системи кермового управління по дротах є те, що вона не з’єднує кермове колесо та шину безпосередньо механічно, а керує кутом нахилу шини за допомогою електричних сигналів. В результаті, навіть при невеликому куті повороту рульового колеса стає можливим зручне керування та досягається комфортна експлуатація при одночасному зниженні фізичного навантаження на водія.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment