Багато водіїв вважають, що володіння двома комплектами шин на литих дисках – це вигідно й зручно. Щодо зручності важко сперечатися, але з фінансової точки зору реальна вигода не така очевидна. Експерт шинного центру пояснив, чому така стратегія рідко призводить до економії коштів, використовуючи приклад коліс розміром 225/60 R16.
Якщо оцінити вартість дисків та шин, то справжня економія можлива лише за умови експлуатації обох комплектів близько десяти років. Однак на практиці таке трапляється рідко. У перший рік шини зазвичай не потребують додаткових витрат, але вже на другому році можуть виникнути проколи або потреба в балансуванні.
При пробігу 50–60 тисяч кілометрів, що часто настає на четвертий рік використання, шини починають втрачати тиск, і знову доводиться звертатися до шиномонтажу. На п’ятий рік експлуатації зазвичай виникає потреба у повній заміні шин через їхнє значне зношення. При цьому багато автомобілістів продають свої машини після досягнення пробігу близько 90 тисяч кілометрів, а новий автомобіль уже потребує інший типорозмір шин.
Таким чином, якщо два комплекти коліс купуються виключно для того, щоб уникнути витрат на шиномонтаж і не стояти в чергах під час сезонної заміни, реальної фінансової економії чекати не варто. Тільки одиниці використовують комплекти коліс протягом повних десяти років.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment