Багато водіїв вважають, що володіння двома комплектами шин на литих дисках – це вигідно й зручно. Щодо зручності важко сперечатися, але з фінансової точки зору реальна вигода не така очевидна. Експерт шинного центру пояснив, чому така стратегія рідко призводить до економії коштів, використовуючи приклад коліс розміром 225/60 R16.
Якщо оцінити вартість дисків та шин, то справжня економія можлива лише за умови експлуатації обох комплектів близько десяти років. Однак на практиці таке трапляється рідко. У перший рік шини зазвичай не потребують додаткових витрат, але вже на другому році можуть виникнути проколи або потреба в балансуванні.
При пробігу 50–60 тисяч кілометрів, що часто настає на четвертий рік використання, шини починають втрачати тиск, і знову доводиться звертатися до шиномонтажу. На п’ятий рік експлуатації зазвичай виникає потреба у повній заміні шин через їхнє значне зношення. При цьому багато автомобілістів продають свої машини після досягнення пробігу близько 90 тисяч кілометрів, а новий автомобіль уже потребує інший типорозмір шин.
Таким чином, якщо два комплекти коліс купуються виключно для того, щоб уникнути витрат на шиномонтаж і не стояти в чергах під час сезонної заміни, реальної фінансової економії чекати не варто. Тільки одиниці використовують комплекти коліс протягом повних десяти років.
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Leave a Comment