Авто

Експерти назвали автомобілі які не можна “прикурювати” від інших машин

“Прикурювання” залишається одним із найпоширеніших методів для запуску автомобіля з розрядженим акумулятором — досить підключитися до іншого транспортного засобу за допомогою спеціальних проводів. Але цей метод не завжди є безпечним і може призвести до серйозних пошкоджень, особливо для нових моделей з чутливою електронікою.

Коли “прикурювання” може зашкодити

Існує кілька ситуацій, коли підключення до іншого автомобіля не лише не допоможе, але й може нашкодити:

  • Фізичні ушкодження акумулятора. Якщо батарея має здуття, тріщини, іржаві клеми або пошкоджені дроти, це робить її небезпечною при “прикурюванні”.
  • Різниця в напрузі. Легкові авто зазвичай мають 12-вольтові системи, в той час як вантажівки — 24-вольтові. Підключення таких транспортних засобів може серйозно пошкодити електроніку.
  • Суттєва різниця в ємності. Якщо спробувати запустити потужний позашляховик за допомогою маленької малолітражки, є високий ризик, що обидва автомобілі залишаться без заряду.
  • Занадто потужний стартер. Це особливо стосується дизельних автомобілів. Малий акумулятор не витримає великого навантаження, що може пошкодити його елементи.
  • Проблеми не з батареєю. Якщо несправність криється не в акумуляторі, а в системі запалювання чи подачі палива, то “прикурювання” лише витратить час.
  • Заборона виробника. У деяких сучасних автомобілях в інструкціях прямо зазначено, що підключення до іншого транспортного засобу може пошкодити електроніку.

Які автомобілі краще не “прикурювати”

Автомобілі з сучасними системами і великою кількістю електронних модулів потребують особливої обережності. Ось деякі моделі, які особливо вразливі:

  • Гібридні авто, такі як Toyota Prius або Lexus RX, через високовольтні батареї. 12-вольтовий заряд може пошкодити інвертори та інші компоненти.
  • Моделі із системою Start-Stop, зокрема BMW, Mercedes, Audi. Вони мають акумулятори AGM або EFB, і стандартне “прикурювання” може скоротити їхній термін служби.
  • Преміум бренди, такі як Porsche, Land Rover, Volvo. Їх електроніка дуже чутлива до стрибків напруги, і неправильне підключення може вивести з ладу блок керування.

До групи ризику також потрапляють:

  • Бізнес-седани, такі як Toyota Camry, Mazda 6,
  • Сучасні кросовери, наприклад Honda CR-V, Nissan Qashqai, Suzuki Vitara,
  • Сімейство преміум-моделей — від Audi A4 до Jaguar XF.

Цікаво, що навіть підключення від іншого “розумного” автомобіля може бути небезпечним. Наприклад, власник Hyundai Solaris має менше шансів на неполадки, ніж власник Range Rover Evoque. Тому, щоб уникнути проблем, варто уважно ознайомитися з інструкцією свого автомобіля і, у разі сумнівів, звертатися за професійною допомогою, радять експерти.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025

Audi готує компактний електрокросовер A3 e-tron із запасом ходу до 600 км

Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…

24.11.2025

Перші рендери восьмого покоління Mercedes-Benz S-Class

Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…

24.11.2025

Чому запас ходу електромобіля падає взимку і як цього уникнути

З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…

24.11.2025

Чи варто переплачувати за преміум-бензин: поради автомеханіка

мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…

24.11.2025