У наших широтах кожен водій знає: без двох комплектів шин — літніх і зимових — не обійтися. Проте щорічна заміна гуми — не лише клопітка, а й доволі дорога справа. Саме тому багатьох цікавить: чи можна використовувати фрикційні зимові шини, так звані «липучки», влітку?
Згідно з українським законодавством, у теплу пору року заборонено їздити на шипованій зимовій гумі. Однак це не стосується фрикційних шин, які не мають шипів. Вони поділяються на два основні типи: європейські — розраховані на температури до -20°C, та скандинавські — для суворіших морозів до -50°C.
Через законодавчу лазівку та високу вартість сезонної заміни гуми чимало водіїв вирішують залишатися на «липучках» протягом усього року. Багато хто навіть стверджує, що їздить так роками без жодних проблем.
Проте варто пам’ятати: зимові шини не створені для літніх умов. Їхній м’якший склад і протектор, розроблений для снігу, не забезпечують належної ефективності на гарячому асфальті. У дощ ризик аквапланування значно вищий, а в спеку гума стає надто м’якою, що погіршує керованість і підвищує розхитаність авто на дорозі.
До того ж, здавалося б вигідне рішення не приносить суттєвої економії. Улітку фрикційна гума зношується значно швидше, ніж літня, тож замість зекономити — доведеться частіше купувати нові шини.
Легендарна Toyota Corolla вперше за багато років втратила звання найпродаванішого автомобіля у світі. За підсумками…
Правильний тиск у шинах є критично важливим для безпечної та ефективної експлуатації автомобіля. Він безпосередньо…
У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…
Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…
Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…
CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…
Leave a Comment