У наших широтах кожен водій знає: без двох комплектів шин — літніх і зимових — не обійтися. Проте щорічна заміна гуми — не лише клопітка, а й доволі дорога справа. Саме тому багатьох цікавить: чи можна використовувати фрикційні зимові шини, так звані «липучки», влітку?
Згідно з українським законодавством, у теплу пору року заборонено їздити на шипованій зимовій гумі. Однак це не стосується фрикційних шин, які не мають шипів. Вони поділяються на два основні типи: європейські — розраховані на температури до -20°C, та скандинавські — для суворіших морозів до -50°C.
Через законодавчу лазівку та високу вартість сезонної заміни гуми чимало водіїв вирішують залишатися на «липучках» протягом усього року. Багато хто навіть стверджує, що їздить так роками без жодних проблем.
Проте варто пам’ятати: зимові шини не створені для літніх умов. Їхній м’якший склад і протектор, розроблений для снігу, не забезпечують належної ефективності на гарячому асфальті. У дощ ризик аквапланування значно вищий, а в спеку гума стає надто м’якою, що погіршує керованість і підвищує розхитаність авто на дорозі.
До того ж, здавалося б вигідне рішення не приносить суттєвої економії. Улітку фрикційна гума зношується значно швидше, ніж літня, тож замість зекономити — доведеться частіше купувати нові шини.
Хетчбек Peugeot 208 у березні цього року став найпопулярнішим авто на європейському ринку, повідомляють експерти…
Нещодавно представлений Mercedes CLA 2025 знову поновився. На Шанхайському автосалоні його було показано в подовженій…
На заводі Renault у Маобежі стартувало виробництво нового електричного Renault 4 E-Tech із застосуванням інноваційної…
Одним із найпоширеніших порушень правил дорожнього руху, за яке часто штрафують водіїв, є несправні габаритні…
У Росії модельна лінійка компанії Honda відома здебільшого седанами Civic та Accord, але у цього…
Історія сучасного Audi виглядає дивною. Німецький автовиробник преміум-класу зараз продає не так багато автомобілів, як…
Leave a Comment