Електронний гальмо стоянки – це сучасна технологія, активація якої проводиться в автоматичному режимі або з кнопки. Регулювання тиску колодок на гальмівні диски займається електроніка. Незважаючи на зручність та підвищення безпеки, у цієї системи є й недоліки. Експерти виділили три основні проблеми, з якими стикаються власники автомобілів із таким «ручником».
Оснащувати серійні автомобілі цією опцією почали у 2001 році. Вона виконує функції противідкатної системи, утримання автомобіля при включеній передачі Drive на АКПП. Водієві достатньо натиснути на педаль газу або вимкнути запалення – система сама керує гальмом. Крім того, вона блокує рух машини, якщо той, хто знаходиться за кермом, не пристебнути або не зачинити двері. Це великий крок уперед у плані комфорту та безпеки, але є й мінуси.
Конструкція стала складнішою: електромотори в супортах притискають колодки до дисків, що знижує надійність у порівнянні зі звичними тросовими системами. Функція Auto Hold збільшує вартість автомобіля і вимагає регулярного обслуговування у фахівців – ремонт такої системи складніший і дорожчий.
Якщо АКБ розрядиться, зрушити машину з місця буде проблематично: без електроживлення електронне гальмо стоянки не відпустить колодки. У таких випадках необхідно вручну розблокувати гальма – для цього доведеться зняти колесо та використовувати спеціальний ключ.