Ті, хто взимку і влітку катаються на одній і тій же всесезонній гумі, можуть не читати цю статтю. Вона адресована більшості водіїв – тим, хто вважає, що краще безпечно експлуатувати гуму, відповідну сезону. Саме таким автовласникам доводиться двічі на рік вирішувати проблему правильного сезонного зберігання комплекту гуми, передає Твоя МАШИНА.
Колеса можна зберігати практично при будь-яких температурах, характерних для України. Але з однією умовою: колесо при зберіганні має бути нагрітим або охолодженим рівномірно. Тобто, складування біля гарячої батареї опалення або поруч з холодною стіною в мороз неприпустимо. Справа в тому, що гума при нагріванні стає м’якшою, а при охолодженні – твердне. Якщо одна частина колеса буде постійно теплою (і м’якою), а друга холодною та твердою, то за півроку перебування в таких умовах гума може фатально змінити форму.
Причому так, що при наступному монтажі між нею і диском утвориться щілина. Крім того, колесо при зберіганні необхідно захистити від впливу прямих сонячних променів. Результатом такого впливу може стати навіть утворення численних мікротріщин на поверхні покришки. Через них вона стає «в’ялою» і помітно втрачає в міцності. Розібравшись з оптимальними для зберігання коліс умовами навколишнього середовища, задаймо про інший важливий чинник – положення колеса при зберіганні.
Ідеальний спосіб зберігання гуми – змонтувати її на диски й підвісити. Тобто так, щоб покришка не відчувала жодного тиску з боку оточуючих предметів. Але створити подібні «тепличні умови» можуть далеко не усі автовласники. Тому вони тримають колеса десь в домашніх або гаражних умовах, або в положенні лежачи на боці, або «стоячи на протекторі».
Експерти радять вибирати саме «стоячий» варіант. Нібито при ньому покришка менше деформується. Але відразу додають, що періодично колесо потрібно перевертати – щоб не деформувались під власною вагою. Зауважимо, що на складах фірм, що пропонують платну послугу сезонного зберігання шин, покришки саме в такому положенні й зберігають. Щоправда, ніхто їхнім перекладанням не займається.
Вищезазначені експерти стверджують також, що складувати колеса в лежачому положенні можна лише коли вони змонтовані на диску, адже нижня в стосі покришка (без дисків) під загальною вагою сильно мнеться і її потім не змонтуєш. Щоправда, як засвідчує практика, зберігання шин у такий спосіб їм суттєво не зашкодить. Головне – захистити гуму від сонця. Як варіант – на балконі, у спеціально відведеному місці.
Українські водії перед поїздкою мають бути дуже уважними. Необхідно перевірити, чи є при собі три…
Компанія Hyundai заявила про рішення відкликати 13500 авто для усунення несправності, відповідно до інформації від…
Крім Mazda EZ-6, японський виробник автомобілів показав на Пекінському автосалоні та елегантний концепт електропозашляховика Arata. Передбачається,…
Завод спецтехніки «Техкомплект» продовжує постачання таких затребуваних на вітчизняному ринку сьогодні аварійно-ремонтних майстерень. Днями було…
Сьогодні хетчбек Dacia Sandero Stepway більше схожий на піднятий хетчбек, ніж на повноцінний кросовер. Так…
Kia показала перші фотографії оновленого електрокросовера EV6. Представлений у 2021 році електромобіль Kia EV6 дуже…
View Comments
"Чому шини найкраще зберігати на балконі" - да потому,что сверху курящие соседи бросят окурок и будет красивейший фейерверк. Автор ты хоть бы немного головой подумал, (если она есть конечно) прежде чем писать эту статью.
"Чому шини найкраще зберігати на балконі" - да потому,что сверху курящие соседи бросят окурок и будет красивейший фейерверк. Автор ты хоть бы немного головой подумал, (если она есть конечно) прежде чем писать эту статью.