Авто

Компанія Mercedes-Benz представила концепт розкішного мінівену Vision V

Mercedes-Benz презентувала концепт Vision V — футуристичний мінівен, який демонструє, якими можуть стати преміальні вени в найближчому майбутньому. Це не просто дизайнерська фантазія, а повноцінний прототип, що задає напрямок для наступного покоління V-Class. Імовірно, серійна версія отримає ім’я Maybach.

Побудований на електричній платформі VAN.EA, Vision V поєднує в собі розкіш бізнес-лімузина та простір родинного авто. Втілена концепція Private Lounge включає інноваційний інтер’єр із сучасними мультимедійними технологіями та високим рівнем комфорту.

Доступ до салону здійснюється через широкі зсувні двері з правого боку, одночасно з якими висувається підсвічена підніжка — вхід виглядає по-справжньому урочисто. Усередині салон розділений: пасажирська зона відгороджена від водійської електрохромним склом з можливістю регулювання прозорості.

Оздоблення вражає: натуральне дерево, шовк і наппа створюють атмосферу преміум-класу. У бічних панелях, виготовлених з алюмінію та шпону, приховані сховища для дрібниць, ігровий контролер та один з 42 динаміків аудіосистеми з підтримкою Dolby Atmos. Інші динаміки інтегровані в інтер’єр і закріплені на витончених кронштейнах.

Центральна консоль адаптується до положення сидінь і включає сенсорну панель керування, розкладний столик і навіть шахівницю. Самі сидіння мають широкий спектр електрорегулювань і здатні розкладатися майже до горизонтального положення.

Однією з найяскравіших особливостей салону став 65-дюймовий екран, що висувається з підлоги. Він підтримує режим розділеного екрана, а картинку транслюють сім проекторів. Бічні вікна теж можуть працювати як додаткові дисплеї.

Зовнішність Vision V радикально відрізняється від традиційного дизайну Mercedes. Передню решітку прикрашають понад 200 скляних елементів з підсвічуванням, а ще близько 190 світлових капсул інтегровані у передню кромку капота та задні ліхтарі, що додає авто космічного вигляду.

Випуск серійної версії Vision V очікується у 2026 році. Спочатку авто отримає систему допомоги водію другого рівня (SAE Level 2), а до кінця десятиліття — повноцінний автопілот четвертого рівня (SAE Level 4). Клієнти зможуть обрати між переднім і повним приводом, а електрична архітектура на 800 вольт передбачає швидку зарядку, мультимедійну систему нового покоління і зарядний модуль змінного струму потужністю до 22 кВт.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025

Audi готує компактний електрокросовер A3 e-tron із запасом ходу до 600 км

Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…

24.11.2025

Перші рендери восьмого покоління Mercedes-Benz S-Class

Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…

24.11.2025

Чому запас ходу електромобіля падає взимку і як цього уникнути

З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…

24.11.2025