Авто

Компанія Mercedes-Benz представила концепт розкішного мінівену Vision V

Share

Mercedes-Benz презентувала концепт Vision V — футуристичний мінівен, який демонструє, якими можуть стати преміальні вени в найближчому майбутньому. Це не просто дизайнерська фантазія, а повноцінний прототип, що задає напрямок для наступного покоління V-Class. Імовірно, серійна версія отримає ім’я Maybach.

Побудований на електричній платформі VAN.EA, Vision V поєднує в собі розкіш бізнес-лімузина та простір родинного авто. Втілена концепція Private Lounge включає інноваційний інтер’єр із сучасними мультимедійними технологіями та високим рівнем комфорту.

Доступ до салону здійснюється через широкі зсувні двері з правого боку, одночасно з якими висувається підсвічена підніжка — вхід виглядає по-справжньому урочисто. Усередині салон розділений: пасажирська зона відгороджена від водійської електрохромним склом з можливістю регулювання прозорості.

Оздоблення вражає: натуральне дерево, шовк і наппа створюють атмосферу преміум-класу. У бічних панелях, виготовлених з алюмінію та шпону, приховані сховища для дрібниць, ігровий контролер та один з 42 динаміків аудіосистеми з підтримкою Dolby Atmos. Інші динаміки інтегровані в інтер’єр і закріплені на витончених кронштейнах.

Центральна консоль адаптується до положення сидінь і включає сенсорну панель керування, розкладний столик і навіть шахівницю. Самі сидіння мають широкий спектр електрорегулювань і здатні розкладатися майже до горизонтального положення.

Однією з найяскравіших особливостей салону став 65-дюймовий екран, що висувається з підлоги. Він підтримує режим розділеного екрана, а картинку транслюють сім проекторів. Бічні вікна теж можуть працювати як додаткові дисплеї.

Зовнішність Vision V радикально відрізняється від традиційного дизайну Mercedes. Передню решітку прикрашають понад 200 скляних елементів з підсвічуванням, а ще близько 190 світлових капсул інтегровані у передню кромку капота та задні ліхтарі, що додає авто космічного вигляду.

Випуск серійної версії Vision V очікується у 2026 році. Спочатку авто отримає систему допомоги водію другого рівня (SAE Level 2), а до кінця десятиліття — повноцінний автопілот четвертого рівня (SAE Level 4). Клієнти зможуть обрати між переднім і повним приводом, а електрична архітектура на 800 вольт передбачає швидку зарядку, мультимедійну систему нового покоління і зарядний модуль змінного струму потужністю до 22 кВт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan показав перші тизери нового просторого мінівену

Вчора ми розповідали про те, яким може виявитися дизайн та технічне оснащення нового, четвертого покоління мінівену Nissan…

22.04.2025

Як уникнути штрафу за несправні гальмівні сигнали автомобіля

Часто водії стикаються з незаконними штрафами, зокрема за несправність гальмівних сигналів, що регулюється ч. 1…

22.04.2025

Водіям розповіли, як збільшити ресурс автоматичної трансмісії

Ремонт автоматичної коробки передач (АКПП) може обійтися в значну суму — іноді до половини вартості…

22.04.2025

Китай готується до дій, що можуть спричинити кризу в світовому автопромі

Китай оголосив про контроль за експортом рідкісноземельних мінералів, попередивши, що у разі повного перекриття постачань…

22.04.2025

Чому водіям не слід глушити машину, коли зупиняє поліція

Більшість водіїв на деякому етапі стикаються з ситуацією, коли їх зупиняє поліція. У такі моменти…

22.04.2025

BMW показала електричний концепт VDX з крутним моментом 18 000 Нм

Перед Auto Shanghai 2025 BMW представила електричний концепт, який відкриває нову еру водіння. Зовні —…

22.04.2025