Ремонт автоматичної коробки передач (АКПП) може обійтися в значну суму — іноді до половини вартості автомобіля, особливо якщо йдеться про старі моделі. Однак і в нових авто обслуговування трансмісії залишається дорогим. Саме тому водіям варто дотримуватись простих правил, які допоможуть зберегти ресурс коробки передач. Експерти виділили п’ять основних порад.
По-перше, не слід ігнорувати прогрівання коробки: після запуску двигуна потрібно 5–10 хвилин рухатись у спокійному темпі, уникаючи різких прискорень і не перевищуючи 2500–3000 об/хв. Це допоможе трансмісії вийти на робочу температуру. Лише після цього можна повернутись до звичного стилю водіння.
По-друге, режим «нейтраль» (N) слід використовувати лише в екстрених ситуаціях — перемикання на нього під час зупинки на світлофорі або в заторі спричиняє додатковий знос агрегату. Крім того, заборонено вмикати задню передачу на високих обертах, особливо під час розгойдування авто в снігу чи багнюці — це може серйозно пошкодити коробку.
По-третє, при зупинці обов’язково потрібно не лише переводити важіль у режим «паркінг» (P), а й активувати стоянкове гальмо. Це зменшує навантаження на внутрішні елементи трансмісії.
І нарешті, буксирування автомобіля з АКПП допустиме лише на низьких швидкостях і не більше ніж на 30 км. Якщо двигун не заводиться, буксирування заборонено — у такому випадку слід викликати евакуатор, щоб уникнути серйозних пошкоджень коробки.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment