Volkswagen Passat B8, виробництво якого тривало з 2014 до 2023 року, став одним із найпопулярніших варіантів на вторинному ринку України. Особливим попитом користуються дизельні версії з кузовом універсал, які часто експлуатувалися у корпоративному сегменті. Автомобіль має актуальний дизайн та комфортний салон, але за зовнішньою солідністю приховані певні технічні нюанси, на які варто звернути увагу.
Найбільш поширеною скаргою власників є система AdBlue. У дизельних версіях 2.0 TDI до 2017 року та 1.6 TDI до 2019 року вона не була обов’язковою, але пізніше стала стандартною. Вживані авто часто мають несправності цієї системи—витік форсунки, засмічення трубок або вихід з ладу блоків керування. Ремонт може бути досить дорогим, тому деякі власники вирішують повністю видалити систему, що ускладнює проходження техогляду.
Серед бензинових моторів експерти радять звернути увагу на 1.5 TSI та 2.0 TSI.
Більшість Passat B8 оснащені роботизованою коробкою DSG.
Підвіска загалом надійна, але проблемними залишаються рульова рейка, моторчики обдування та механізм камери заднього виду. При купівлі варто перевірити інтеркулер (особливо у версіях 1.5 TSI), наявність охолоджувальної рідини та стан клімат-контролю.
У серпні цього року стало відомо про розробку компанією BMW нового позашляховика, який повинен скласти…
Аварійна світлова сигналізація - це офіційний попереджувальний сигнал, який покликаний привертати увагу інших учасників руху…
Від 2026 року Euro NCAP запроваджує оновлені стандарти безпеки, які можуть позбавити багато автовиробників звичних…
Багато водіїв цікавляться, чи можна змішувати бензин із різними октановими числами - наприклад, А-92 та…
Компанія Nissan оголосила про відкликання 13 031 автомобіля Qashqai, випущених з 2022 по 2024 рік,…
Перевищення швидкості - найпоширеніше порушення на українських дорогах. Поліція фіксує його автоматично через спеціальні камери,…
Leave a Comment