Volkswagen Passat B8, виробництво якого тривало з 2014 до 2023 року, став одним із найпопулярніших варіантів на вторинному ринку України. Особливим попитом користуються дизельні версії з кузовом універсал, які часто експлуатувалися у корпоративному сегменті. Автомобіль має актуальний дизайн та комфортний салон, але за зовнішньою солідністю приховані певні технічні нюанси, на які варто звернути увагу.
Найбільш поширеною скаргою власників є система AdBlue. У дизельних версіях 2.0 TDI до 2017 року та 1.6 TDI до 2019 року вона не була обов’язковою, але пізніше стала стандартною. Вживані авто часто мають несправності цієї системи—витік форсунки, засмічення трубок або вихід з ладу блоків керування. Ремонт може бути досить дорогим, тому деякі власники вирішують повністю видалити систему, що ускладнює проходження техогляду.
Серед бензинових моторів експерти радять звернути увагу на 1.5 TSI та 2.0 TSI.
Більшість Passat B8 оснащені роботизованою коробкою DSG.
Підвіска загалом надійна, але проблемними залишаються рульова рейка, моторчики обдування та механізм камери заднього виду. При купівлі варто перевірити інтеркулер (особливо у версіях 1.5 TSI), наявність охолоджувальної рідини та стан клімат-контролю.
В Україні за непред'явлення водійського посвідчення передбачено штраф у 425 гривень, а якщо прав узагалі…
У Києві з 11 листопада на світлофорі в центрі міста запрацює додатковий сигнал, відомий як…
Пробіг автомобіля сам по собі не визначає його стан. Машина, що пройшла 300 тисяч кілометрів,…
Електромобілі стрімко набирають популярність, і все більше водіїв відзначають їхню динаміку, економічність і комфорт у…
Електромобілі в Європі стрімко позбуваються статусу "дорогих іграшок". За даними економіста Фердинанда Дуденхеффера, різниця у…
У сегменті доступних автомобілів завжди великий попит, адже саме тут обертаються основні гроші та ухвалюються…
Leave a Comment