Volkswagen Passat B8, виробництво якого тривало з 2014 до 2023 року, став одним із найпопулярніших варіантів на вторинному ринку України. Особливим попитом користуються дизельні версії з кузовом універсал, які часто експлуатувалися у корпоративному сегменті. Автомобіль має актуальний дизайн та комфортний салон, але за зовнішньою солідністю приховані певні технічні нюанси, на які варто звернути увагу.
Найбільш поширеною скаргою власників є система AdBlue. У дизельних версіях 2.0 TDI до 2017 року та 1.6 TDI до 2019 року вона не була обов’язковою, але пізніше стала стандартною. Вживані авто часто мають несправності цієї системи—витік форсунки, засмічення трубок або вихід з ладу блоків керування. Ремонт може бути досить дорогим, тому деякі власники вирішують повністю видалити систему, що ускладнює проходження техогляду.
Серед бензинових моторів експерти радять звернути увагу на 1.5 TSI та 2.0 TSI.
Більшість Passat B8 оснащені роботизованою коробкою DSG.
Підвіска загалом надійна, але проблемними залишаються рульова рейка, моторчики обдування та механізм камери заднього виду. При купівлі варто перевірити інтеркулер (особливо у версіях 1.5 TSI), наявність охолоджувальної рідини та стан клімат-контролю.
Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…
З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…
Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…
Leave a Comment