Volkswagen Passat B8, виробництво якого тривало з 2014 до 2023 року, став одним із найпопулярніших варіантів на вторинному ринку України. Особливим попитом користуються дизельні версії з кузовом універсал, які часто експлуатувалися у корпоративному сегменті. Автомобіль має актуальний дизайн та комфортний салон, але за зовнішньою солідністю приховані певні технічні нюанси, на які варто звернути увагу.
Найбільш поширеною скаргою власників є система AdBlue. У дизельних версіях 2.0 TDI до 2017 року та 1.6 TDI до 2019 року вона не була обов’язковою, але пізніше стала стандартною. Вживані авто часто мають несправності цієї системи—витік форсунки, засмічення трубок або вихід з ладу блоків керування. Ремонт може бути досить дорогим, тому деякі власники вирішують повністю видалити систему, що ускладнює проходження техогляду.
Серед бензинових моторів експерти радять звернути увагу на 1.5 TSI та 2.0 TSI.
Більшість Passat B8 оснащені роботизованою коробкою DSG.
Підвіска загалом надійна, але проблемними залишаються рульова рейка, моторчики обдування та механізм камери заднього виду. При купівлі варто перевірити інтеркулер (особливо у версіях 1.5 TSI), наявність охолоджувальної рідини та стан клімат-контролю.
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
У США, у центрі Остіна, вперше помітили безпілотне таксі Tesla Cybercab на звичайних вулицях. Цей…
Кросовери залишаються найбільш популярним сегментом українського авторинку, але не всі моделі відомих брендів демонструють однакову…
Під час складання теоретичного іспиту в сервісних центрах МВС кандидати у водії часто припускаються типових…
Часто власники авто в Україні забувають, що купівля машини - це лише перший крок. Після…
20 грудня Audi оголосила про старт передпродажу нового кросовера Q5L 2026 року. Модель доступна одразу…
Leave a Comment