Автоексперт розповів про основні недоліки кросовера Mitsubishi ASX 2013–2014 років випуску, які варто врахувати при купівлі машини на вторинному ринку.
Найчастіше на вторинному ринку зустрічається версія Mitsubishi ASX з атмосферним 1,8-літровим двигуном. Однак варто пам’ятати, що в його приводі клапанів немає гідрокомпенсаторів, тому зазори необхідно регулювати кожні 100 000 км.
Також однією з проблем цієї моделі є пластикові ролики навісних агрегатів, ресурс яких обмежений 60–80 тис. км.
Більшість автомобілів Mitsubishi ASX, представлених на ринку, оснащені варіатором Jatco JF011. Він досить чутливий до навантажень, і часті поїздки бездоріжжям із пробуксовкою коліс можуть значно скоротити ресурс трансмісії.
Серед ходових елементів, що потребують особливої уваги, виділяються ступичні підшипники. Їхній термін служби зазвичай не перевищує 120–130 тис. км пробігу.
Враховуючи ці нюанси, потенційним власникам Mitsubishi ASX варто звернути особливу увагу на стан двигуна, трансмісії та ходової частини при покупці авто з пробігом.
Компанія Lamborghini, яка колись асоціювалася виключно з суперкарами, сьогодні впевнено зміцнила позиції у масовому сегменті…
Після багатьох років занепаду сегмент великих представницьких седанів не збирається поступатися натиску кросоверів і позашляховиків.…
Схоже, компанія Tesla готується переглянути традиційний підхід до видачі фізичних карт-ключів своїм клієнтам. За наявною…
Якість шин впливає не лише на безпеку водіння, а й на комфорт під час поїздок.…
З настанням осені дороги змінюються буквально на очах. Ще вчора асфальт був сухим і передбачуваним,…
У Франції готують незвичне нововведення: з 2026 року на дорогах з'являться автомобілі з рожевими тимчасовими…
Leave a Comment