Автоексперт розповів про основні недоліки кросовера Mitsubishi ASX 2013–2014 років випуску, які варто врахувати при купівлі машини на вторинному ринку.
Найчастіше на вторинному ринку зустрічається версія Mitsubishi ASX з атмосферним 1,8-літровим двигуном. Однак варто пам’ятати, що в його приводі клапанів немає гідрокомпенсаторів, тому зазори необхідно регулювати кожні 100 000 км.
Також однією з проблем цієї моделі є пластикові ролики навісних агрегатів, ресурс яких обмежений 60–80 тис. км.
Більшість автомобілів Mitsubishi ASX, представлених на ринку, оснащені варіатором Jatco JF011. Він досить чутливий до навантажень, і часті поїздки бездоріжжям із пробуксовкою коліс можуть значно скоротити ресурс трансмісії.
Серед ходових елементів, що потребують особливої уваги, виділяються ступичні підшипники. Їхній термін служби зазвичай не перевищує 120–130 тис. км пробігу.
Враховуючи ці нюанси, потенційним власникам Mitsubishi ASX варто звернути особливу увагу на стан двигуна, трансмісії та ходової частини при покупці авто з пробігом.
У світі автодзеркал існує кілька типів: плоскі, сферичні та асферичні, кожен з яких має свої…
На найбільшому автосалоні Німеччини два головні конкуренти – Mercedes-Benz та BMW – розкрили плани на…
На автосалоні у Мюнхені дебютував Renault Clio шостого покоління. Найпопулярніша модель французької марки набула радикально…
Станом на 2025 рік лінійка Toyota Land Cruiser включає моделі з індексами 70, 250 і…
В Україні немає законодавчо встановленої дати обов'язкової заміни на зимові шини, проте експерти радять робити…
Багато водіїв замислюються над тим, скільки палива споживає їхній автомобіль у різних умовах. Важливим чинником…
Leave a Comment