Mercedes позбавиться двох моделей і завершить багаторічне партнерство. Портал Automobilwoche з’ясував: 2026 стане останнім для сімейств Citan і T-Class, а також їх електричних аналогів. Mercedes-Benz завершить багаторічне партнерство з Renault у сегменті комерційного транспорту та недорогих моделей початкового рівня. Представник компанії підтвердив Reuters, що інсайдери не помилилися — життєвий цикл «каблучків» добігає кінця.
Підрозділ Mercedes-Benz Vans сфокусується на зростанні у прибуткових сегментах, тому оптимізація продуктового портфеля продовжиться, заявили у німецькій фірмі. У пріоритеті середньорозмірні та великогабаритні фургони, а малогабаритні комерційні моделі зникнуть із гами наступного року. За даними інсайдерів, збирання завершиться в середині 2026 року.
Mercedes-Benz Citan/eCitan та T-Class/EQT – відносно нові моделі. Паливні версії дебютували у 2021 та 2022 роках, електричні — і того пізніше, а остаточно гамма сформувалася лише у червні минулого року. Однак самостійною розробкою не є: «каблучки» є похідними від Renault Kangoo і випускаються на французькому заводі. Новим партнером Mercedes-Benz стане Geely .
Варіанти під маркою Mercedes-Benz передбачувано виявилися істотно дорожчими за Renault, і продажі залишають бажати кращого. Раніше з тих же причин п’ять років тому провалився проект пікапа X-Class: клієнти віддавали перевагу вихідному варіанту під брендом Nissan, і ситуацію не врятувала навіть версія з оригінальним дизелем Mercedes-Benz. У випадку Citan/T-Class технічних відмінностей від Renault Kangoo немає.