На сучасному ринку представлено безліч автомобілів з роботизованими та варіаторними трансмісіями , особливо часто їх використовують китайські виробники.
Роботизовані коробки передач бувають з одним та двома зчепленнями. По суті, це механічні трансмісії, в яких перемикання здійснюється за допомогою сервоприводів та електроніки. Моделі з одним зчепленням, що випускалися раніше, мали свої особливості: наприклад, автомобілі могли скочуватися назад на підйомах, коробка передач смикалася при перемиканні, а в пробках вузол часто перегрівався.
Перші коробки з двома зчепленнями, такі як DSG і DCT, також викликали питання через дороге обслуговування та низьку надійність. Сучасні агрегати забезпечують більш плавне перемикання передач, але все ж таки поступаються класичним автоматичним трансмісіям за терміном служби.
Щодо варіаторів, то ситуація схожа. Існують досить надійні моделі японського виробництва, проте китайські аналоги часто виявляються менш довговічними. Нові автомобілі можуть без проблем проходити гарантійний термін, але власники воліють позбавлятися їх на пробігу 50-70 тисяч кілометрів. При покупці машин з такими трансмісіями на вторинному ринку важливо провести ретельну діагностику та дізнатися про історію обслуговування.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment