На сучасному ринку представлено безліч автомобілів з роботизованими та варіаторними трансмісіями , особливо часто їх використовують китайські виробники.
Роботизовані коробки передач бувають з одним та двома зчепленнями. По суті, це механічні трансмісії, в яких перемикання здійснюється за допомогою сервоприводів та електроніки. Моделі з одним зчепленням, що випускалися раніше, мали свої особливості: наприклад, автомобілі могли скочуватися назад на підйомах, коробка передач смикалася при перемиканні, а в пробках вузол часто перегрівався.
Перші коробки з двома зчепленнями, такі як DSG і DCT, також викликали питання через дороге обслуговування та низьку надійність. Сучасні агрегати забезпечують більш плавне перемикання передач, але все ж таки поступаються класичним автоматичним трансмісіям за терміном служби.
Щодо варіаторів, то ситуація схожа. Існують досить надійні моделі японського виробництва, проте китайські аналоги часто виявляються менш довговічними. Нові автомобілі можуть без проблем проходити гарантійний термін, але власники воліють позбавлятися їх на пробігу 50-70 тисяч кілометрів. При покупці машин з такими трансмісіями на вторинному ринку важливо провести ретельну діагностику та дізнатися про історію обслуговування.
Японський автовиробник Toyota продовжує працювати над проектом нового покоління кросовера Harrier. Машина, що з'явилася наприкінці…
Багато водіїв виявляють недбалість на автозаправних станціях, що часто призводить до інцидентів із відірваними заправними…
Позбавлення водійських прав є одним з найсерйозніших покарань для порушників правил дорожнього руху в Україні.…
Компанія ALD Automotive – LeasePlan опублікувала свій індекс вартості володіння автомобілями в Європі на 2025…
Коли спалахує сигнал Check Engine, багато автовласників починають хвилюватися, хоча це не завжди вказує на…
Audi може припинити постачання свого найпопулярнішого кросовера Q5 у США через новий виток торгових мит.…
Leave a Comment