Фахівці пояснили, чому власники позбуваються авто з роботами і варіаторами

Час читання: < 1 хв.
0
Фахівці пояснили, чому власники позбуваються авто з роботами і варіаторами

На сучасному ринку представлено безліч автомобілів з роботизованими та варіаторними трансмісіями , особливо часто їх використовують китайські виробники.

Роботизовані коробки передач бувають з одним та двома зчепленнями. По суті, це механічні трансмісії, в яких перемикання здійснюється за допомогою сервоприводів та електроніки. Моделі з одним зчепленням, що випускалися раніше, мали свої особливості: наприклад, автомобілі могли скочуватися назад на підйомах, коробка передач смикалася при перемиканні, а в пробках вузол часто перегрівався.

Перші коробки з двома зчепленнями, такі як DSG і DCT, також викликали питання через дороге обслуговування та низьку надійність. Сучасні агрегати забезпечують більш плавне перемикання передач, але все ж таки поступаються класичним автоматичним трансмісіям за терміном служби.

Реклама

Щодо варіаторів, то ситуація схожа. Існують досить надійні моделі японського виробництва, проте китайські аналоги часто виявляються менш довговічними. Нові автомобілі можуть без проблем проходити гарантійний термін, але власники воліють позбавлятися їх на пробігу 50-70 тисяч кілометрів. При покупці машин з такими трансмісіями на вторинному ринку важливо провести ретельну діагностику та дізнатися про історію обслуговування.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!