Віце-президент Tesla Тао Лінь спростувала популярний міф про нібито високу «радіацію» в електромобілях. Згідно з офіційними даними, магнітне поле в Model 3 в районі голови водія та пасажира складає всього 0.08-1.30 мкТл – що в 30-100 разів менше, ніж у звичайного електропледа, підключеного до мережі.
Тао підкреслила, що електромагнітні показники Tesla не тільки відповідають міжнародним та китайським стандартам, а й помітно нижчі, ніж у багатьох традиційних бензинових автомобілів. За підсумками незалежних випробувань, проведених Китайським автотехнічним дослідницьким інститутом, Model 3 та Model Y отримали 100 та 98,6 бала відповідно.
Низький рівень поля досягається завдяки продуманій інженерії: екрановані кабелі, антени, оптимізована прокладка проводки і малопотужні Bluetooth-модулі. Навіть для людей із кардіостимуляторами Tesla залишається безпечною.
Компанія наголошує: страхи про «радіацію» в електромобілях не мають наукового обґрунтування, і важливо спиратися на факти, а не на чутки, особливо на тлі глобального переходу до електротранспорту.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment