Віце-президент Tesla Тао Лінь спростувала популярний міф про нібито високу «радіацію» в електромобілях. Згідно з офіційними даними, магнітне поле в Model 3 в районі голови водія та пасажира складає всього 0.08-1.30 мкТл – що в 30-100 разів менше, ніж у звичайного електропледа, підключеного до мережі.
Тао підкреслила, що електромагнітні показники Tesla не тільки відповідають міжнародним та китайським стандартам, а й помітно нижчі, ніж у багатьох традиційних бензинових автомобілів. За підсумками незалежних випробувань, проведених Китайським автотехнічним дослідницьким інститутом, Model 3 та Model Y отримали 100 та 98,6 бала відповідно.
Низький рівень поля досягається завдяки продуманій інженерії: екрановані кабелі, антени, оптимізована прокладка проводки і малопотужні Bluetooth-модулі. Навіть для людей із кардіостимуляторами Tesla залишається безпечною.
Компанія наголошує: страхи про «радіацію» в електромобілях не мають наукового обґрунтування, і важливо спиратися на факти, а не на чутки, особливо на тлі глобального переходу до електротранспорту.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment