Віце-президент Tesla Тао Лінь спростувала популярний міф про нібито високу «радіацію» в електромобілях. Згідно з офіційними даними, магнітне поле в Model 3 в районі голови водія та пасажира складає всього 0.08-1.30 мкТл – що в 30-100 разів менше, ніж у звичайного електропледа, підключеного до мережі.
Тао підкреслила, що електромагнітні показники Tesla не тільки відповідають міжнародним та китайським стандартам, а й помітно нижчі, ніж у багатьох традиційних бензинових автомобілів. За підсумками незалежних випробувань, проведених Китайським автотехнічним дослідницьким інститутом, Model 3 та Model Y отримали 100 та 98,6 бала відповідно.
Низький рівень поля досягається завдяки продуманій інженерії: екрановані кабелі, антени, оптимізована прокладка проводки і малопотужні Bluetooth-модулі. Навіть для людей із кардіостимуляторами Tesla залишається безпечною.
Компанія наголошує: страхи про «радіацію» в електромобілях не мають наукового обґрунтування, і важливо спиратися на факти, а не на чутки, особливо на тлі глобального переходу до електротранспорту.
Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…
Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…
Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…
На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…
Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…
В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…
Leave a Comment