Віце-президент Tesla Тао Лінь спростувала популярний міф про нібито високу «радіацію» в електромобілях. Згідно з офіційними даними, магнітне поле в Model 3 в районі голови водія та пасажира складає всього 0.08-1.30 мкТл – що в 30-100 разів менше, ніж у звичайного електропледа, підключеного до мережі.
Тао підкреслила, що електромагнітні показники Tesla не тільки відповідають міжнародним та китайським стандартам, а й помітно нижчі, ніж у багатьох традиційних бензинових автомобілів. За підсумками незалежних випробувань, проведених Китайським автотехнічним дослідницьким інститутом, Model 3 та Model Y отримали 100 та 98,6 бала відповідно.
Низький рівень поля досягається завдяки продуманій інженерії: екрановані кабелі, антени, оптимізована прокладка проводки і малопотужні Bluetooth-модулі. Навіть для людей із кардіостимуляторами Tesla залишається безпечною.
Компанія наголошує: страхи про «радіацію» в електромобілях не мають наукового обґрунтування, і важливо спиратися на факти, а не на чутки, особливо на тлі глобального переходу до електротранспорту.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment