Віце-президент Tesla Тао Лінь спростувала популярний міф про нібито високу «радіацію» в електромобілях. Згідно з офіційними даними, магнітне поле в Model 3 в районі голови водія та пасажира складає всього 0.08-1.30 мкТл – що в 30-100 разів менше, ніж у звичайного електропледа, підключеного до мережі.
Тао підкреслила, що електромагнітні показники Tesla не тільки відповідають міжнародним та китайським стандартам, а й помітно нижчі, ніж у багатьох традиційних бензинових автомобілів. За підсумками незалежних випробувань, проведених Китайським автотехнічним дослідницьким інститутом, Model 3 та Model Y отримали 100 та 98,6 бала відповідно.
Низький рівень поля досягається завдяки продуманій інженерії: екрановані кабелі, антени, оптимізована прокладка проводки і малопотужні Bluetooth-модулі. Навіть для людей із кардіостимуляторами Tesla залишається безпечною.
Компанія наголошує: страхи про «радіацію» в електромобілях не мають наукового обґрунтування, і важливо спиратися на факти, а не на чутки, особливо на тлі глобального переходу до електротранспорту.
На трасі Нюрбургрінг днями з'явився новий Audi Q9 2027. Незважаючи на закамуфльований кузов, деякі деталі…
Похолодання та раптова зміна погоди на зимову можуть створити серйозні труднощі для водіїв, які вже…
Японська Mazda відома тим, що в останнє десятиліття робить не тільки продуктивні та маневрені машини,…
Багато водіїв не знають, що у більшості ситуацій при зупинці поліцією вони мають право залишатися…
У 2026 році BMW представить оновлений середньорозмірний кросовер X5 з двигуном внутрішнього згоряння. Модель отримає…
В Україні кожен водій зобов’язаний мати в автомобілі аптечку, вогнегасник і знак аварійної зупинки. Це…
Leave a Comment