Авто

Експерт назвав головні переваги та недоліки Toyota Camry XV50

Експерт детально розглянув сильні та слабкі сторони Toyota Camry сьомого покоління (XV50), більш відомої як «п’ятдесятка». Ця модель випускалася з 2011 по 2019 рік і стала справжнім бестселером.

Популярність та ліквідність

Toyota Camry традиційно залишається однією з наймасовіших моделей на вторинному ринку. У свої кращі роки вона перевершувала конкурентів за рівнем продажів, що забезпечило їй високу ліквідність. Завдяки цьому навіть 10–12-річні екземпляри не тільки не дешевшають, а в деяких випадках навіть дорожчають.

Ціни на вторинному ринку

Нові Camry (XV50) у 2016–2018 роках коштували від 800 тисяч до 1 мільйона гривень. Сьогодні ж ціни на вживані моделі цих років варіюються від 800 тисяч гривень за базові версії до 1,5 мільйона за топові комплектації з 3,5-літровим двигуном. При цьому середній пробіг таких авто складає близько 150 тисяч кілометрів.

Двигуни та трансмісія

Camry XV50 комплектувалася лише атмосферними двигунами, зокрема:

  • 2,0-літровий 6AR-FSE (150 к.с.), який після рестайлінгу замінив 1AZ-FE (148 к.с.). Цей двигун отримав комбіноване упорскування, проте залишився таким же надійним, з ресурсом понад 300 тис. км і можливістю працювати на АІ-92.
  • 2,5-літровий мотор для середніх комплектацій.
  • 3,5-літровий V6 – найпотужніший у лінійці.

Усі версії оснащувалися класичними 6-ступінчастими гідротрансформаторними АКПП:

  • U760 – для двигунів 2,0 та 2,5 л.
  • U660 – для 3,5-літрового мотора.

До 2017 року Camry залишалася одним із небагатьох бізнес-седанів, яких оминула тенденція на турбомотори та варіатори, що забезпечило моделі кращу надійність.

Плюси та мінуси моделі

Переваги Camry XV50:

  1. Висока надійність моторів та ходової частини.
  2. Комфортний і просторий салон.
  3. Якісна шумоізоляція.
  4. Висока ліквідність на вторинному ринку.

Недоліки:

  • Слабке лакофарбове покриття – з’являються відколи й подряпини.
  • Вразливість водяної помпи у всіх двигунів.
  • АКПП чутливі до перегріву, особливо через неефективний штатний теплообмінник.
  • Швидке просідання передніх сидінь.
  • Часті проблеми із задніми гальмівними супортами.

Надійність на пробігах до 150 000 км

Попри перелічені нюанси, багато Camry XV50 до 100–120 тис. км не потребують серйозного ремонту. Однак після 150 тис. км зношення основних вузлів стає помітним. Наприклад, для 2,5-літрового двигуна в цей період часто потрібна заміна ланцюга ГРМ.

Більшість вживаних «Камрі» на ринку продаються у вже втомленому стані, тому при покупці варто ретельно перевіряти технічний стан авто.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

М’яка зима чи ожеледиця: чи достатньо шин M+S для українських доріг

Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…

04.12.2025

Dacia готує новий універсал C-Neo: перші подробиці та характеристики

Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…

04.12.2025

Toyota готує нову Corolla Touring у гібридному та електричному варіантах

Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…

04.12.2025

Названо п’ять найбільш недооцінених автомобілів 2010-х років

Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…

04.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримав сенсорне управління замість кнопок

Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…

04.12.2025

Як захистити автомобіль від корозії та примерзання взимку

Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…

04.12.2025