Авто

Експерт назвав головні переваги та недоліки Toyota Camry XV50

Експерт детально розглянув сильні та слабкі сторони Toyota Camry сьомого покоління (XV50), більш відомої як «п’ятдесятка». Ця модель випускалася з 2011 по 2019 рік і стала справжнім бестселером.

Популярність та ліквідність

Toyota Camry традиційно залишається однією з наймасовіших моделей на вторинному ринку. У свої кращі роки вона перевершувала конкурентів за рівнем продажів, що забезпечило їй високу ліквідність. Завдяки цьому навіть 10–12-річні екземпляри не тільки не дешевшають, а в деяких випадках навіть дорожчають.

Ціни на вторинному ринку

Нові Camry (XV50) у 2016–2018 роках коштували від 800 тисяч до 1 мільйона гривень. Сьогодні ж ціни на вживані моделі цих років варіюються від 800 тисяч гривень за базові версії до 1,5 мільйона за топові комплектації з 3,5-літровим двигуном. При цьому середній пробіг таких авто складає близько 150 тисяч кілометрів.

Двигуни та трансмісія

Camry XV50 комплектувалася лише атмосферними двигунами, зокрема:

  • 2,0-літровий 6AR-FSE (150 к.с.), який після рестайлінгу замінив 1AZ-FE (148 к.с.). Цей двигун отримав комбіноване упорскування, проте залишився таким же надійним, з ресурсом понад 300 тис. км і можливістю працювати на АІ-92.
  • 2,5-літровий мотор для середніх комплектацій.
  • 3,5-літровий V6 – найпотужніший у лінійці.

Усі версії оснащувалися класичними 6-ступінчастими гідротрансформаторними АКПП:

  • U760 – для двигунів 2,0 та 2,5 л.
  • U660 – для 3,5-літрового мотора.

До 2017 року Camry залишалася одним із небагатьох бізнес-седанів, яких оминула тенденція на турбомотори та варіатори, що забезпечило моделі кращу надійність.

Плюси та мінуси моделі

Переваги Camry XV50:

  1. Висока надійність моторів та ходової частини.
  2. Комфортний і просторий салон.
  3. Якісна шумоізоляція.
  4. Висока ліквідність на вторинному ринку.

Недоліки:

  • Слабке лакофарбове покриття – з’являються відколи й подряпини.
  • Вразливість водяної помпи у всіх двигунів.
  • АКПП чутливі до перегріву, особливо через неефективний штатний теплообмінник.
  • Швидке просідання передніх сидінь.
  • Часті проблеми із задніми гальмівними супортами.

Надійність на пробігах до 150 000 км

Попри перелічені нюанси, багато Camry XV50 до 100–120 тис. км не потребують серйозного ремонту. Однак після 150 тис. км зношення основних вузлів стає помітним. Наприклад, для 2,5-літрового двигуна в цей період часто потрібна заміна ланцюга ГРМ.

Більшість вживаних «Камрі» на ринку продаються у вже втомленому стані, тому при покупці варто ретельно перевіряти технічний стан авто.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025