Незважаючи на те, що електрокари дуже динамічні, а еволюціонують швидше, ніж паливні моделі, маркетологи автовиробників шукають різні способи зробити акумуляторні машини емоційнішими. Один із таких варіантів запропонував Ford: опубліковано патент на важіль коробки передач. Не на коробку передач, а саме важіль.
Конструкція, що отримала назву Shifter Assembly For Electric Vehicle («Блок перемикання для електромобіля»), є класичний важіль «механіки», який може бути встановлений на електрокар. Єдина відмінність від звичного варіанта — важіль не впливає на трансмісію, а лише імітує перемикання.
Причому зроблено все на найвищому рівні реалістичності. За допомогою компактних електромоторів водій відчуває все те саме, що і на автомобілі з ДВС: вібрацію, опір, клацання при перемиканнях.
Одночасно з цим електроніка втручається і процес управління електродвигуном, короткочасно знижуючи потужність, імітуючи зміну ступнів.
Зрозуміло, що йдеться не про ефективність, а про емоції — без «псевдокоробки» та короткочасних пауз електрокар буде швидше. Але з погляду емоційності це потужний бонус: все ж таки у більшості водіїв кар’єра починалася з автомобілів на «механіці».
А оскільки тут не повноцінна коробка передач, а лише імітація її роботи, новинка зроблена максимально зручною для клієнта: у разі непотрібності важіль можна опустити до рівня центральної консолі та експлуатувати «електричку» у звичному режимі.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment