Незважаючи на те, що електрокари дуже динамічні, а еволюціонують швидше, ніж паливні моделі, маркетологи автовиробників шукають різні способи зробити акумуляторні машини емоційнішими. Один із таких варіантів запропонував Ford: опубліковано патент на важіль коробки передач. Не на коробку передач, а саме важіль.
Конструкція, що отримала назву Shifter Assembly For Electric Vehicle («Блок перемикання для електромобіля»), є класичний важіль «механіки», який може бути встановлений на електрокар. Єдина відмінність від звичного варіанта — важіль не впливає на трансмісію, а лише імітує перемикання.
Причому зроблено все на найвищому рівні реалістичності. За допомогою компактних електромоторів водій відчуває все те саме, що і на автомобілі з ДВС: вібрацію, опір, клацання при перемиканнях.
Одночасно з цим електроніка втручається і процес управління електродвигуном, короткочасно знижуючи потужність, імітуючи зміну ступнів.
Зрозуміло, що йдеться не про ефективність, а про емоції — без «псевдокоробки» та короткочасних пауз електрокар буде швидше. Але з погляду емоційності це потужний бонус: все ж таки у більшості водіїв кар’єра починалася з автомобілів на «механіці».
А оскільки тут не повноцінна коробка передач, а лише імітація її роботи, новинка зроблена максимально зручною для клієнта: у разі непотрібності важіль можна опустити до рівня центральної консолі та експлуатувати «електричку» у звичному режимі.