Без AdBlue не поїде жоден дизель. Ця рідина є обов’язковим компонентом системи SCR, що відповідає за нейтралізацію шкідливих викидів. Без неї двигун або не заведеться або перейде в аварійний режим.
AdBlue – це суміш сечовини та демінералізованої води (32,5% та 67,5% відповідно). Вона впорскується у випускний тракт, де перетворюється на аміак і входить у реакцію з оксидами азоту (NOₓ), перетворюючи в нешкідливі азот і воду. Зниження шкідливих викидів – до 90%.
Більшість машин заздалегідь попередить про низький рівень рідини. Але якщо проігнорувати сигнал, двигун може:
Можна придбати каністру (5-10 літрів) в автомагазині або на АЗС. Окремі пістолети з AdBlue є на деяких заправних станціях. Горловина її заповнення розташовується зазвичай поруч із бензобаком. Важливо: рідину не можна проливати на кузов – вона кристалізується і може зашкодити лак.
Баки розраховані на 12-18 літрів. Однією заправкою може вистачити від 5000 до 20 000 км, залежно від стилю їзди та моделі. Взимку система підігрівається – замерзання рідини не страшне.
Якщо у вас дизель із системою SCR, стежте за рівнем AdBlue. Це не просто «рідина для екології», а ключовий елемент роботи двигуна. Без неї – ні вперед, ні назад.
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
Електричний Volvo EX90 підтвердив високий рівень безпеки марки: у новому циклі тестів Euro NCAP SUV…
Leave a Comment