Німці з AMG тестують електричну версію Mercedes-AMG GLC 2027 — майбутній флагман серед електрокросоверів бренду. Він отримає три двигуни загальною потужністю 580 к.с., а запас ходу обіцяють до 700 км. Щоправда, чекати на серійну версію доведеться аж до 2027 року. Вже зараз видно, що це буде серйозний автомобіль: розширені колісні арки, 21-дюймові диски, величезні гальма та агресивний спойлер позаду.
Машину поки щедро вкривають камуфляжем під час тестів, але дещо можна розглянути. Наприклад, рельєфний капот із вентиляцією, масивний передній спліттер та цифрову панель приладів на всю ширину салону (майже 40 дюймів). Щоправда, цей «кінотеатр» буде опцією — навіть у топовій версії. Зате триконтурна теплова помпа та пневмопідвіска увійдуть до базової комплектації.
Особливий інтерес викликає силова установка Мерседес-АМГ GLC: два осьові двигуни ззаду і один радіальний спереду. Повний привід вмикається лише за потреби — для економії заряду. Інженери AMG зараз доводять налаштування цієї системи, тестуючи кросовер на зимових дорогах. До речі, гальма тут теж не прості — попереду перфоровані диски величезних розмірів.
Офіційну прем’єру заплановано на кінець 2026 року, а у продаж Mercedes-AMG GLC Electric має надійти в першій половині 2027-го. Очікується, що це буде один із найпотужніших електрокросоверів на ринку. Головне питання — ціна, але Mercedes зазвичай не збирається економити.
Не всі трансмісії однакові: одні ламаються вже після 100 000 км, інші ж здатні пережити…
Румунський бренд Dacia офіційно представив оновлений Jogger 2026 модельного року - одну з найпрактичніших моделей…
Американський Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) підбив підсумки нових випробувань і назвав дев'ять моделей 2025-2026…
На дорогах вже помітили BMW X5 2028 нового покоління, і тепер, коли камуфляж став менш…
Європейська влада поступово приходить до висновку, що повністю відмовитися від традиційних двигунів внутрішнього згоряння до…
Honda розробила нову модульну платформу PF2, яка підтримує різні силові установки - від гібридних до…
Leave a Comment