На зовнішніх ринках ліфтбек називається Mazda 6e, і технічне начиння не таке, як у Піднебесній. У Євросоюзі запропонували задньопривідні одномоторні електромобілі у двох багатих комплектаціях. У Німеччині ціни становлять 44900 або 46500 євро: гідно з урахуванням мит на автомобілі китайського виробництва. Tesla Model 3 коштує від 40 тисяч євро, VW ID.7 – від 54 тисяч євро.
Mazda 6e дебютувала рік тому у Китаї під ім’ям EZ-6. Зовні і салоном це ідентичні автомобілі. Партнер проекту – Changan, саме він відповідав за техніку, а інженери Mazda займалися лише дизайном. На внутрішньому ринку пропонують гібриди та електромобілі, в Європі — лише «батарейні» модифікації.
Базова Mazda 6e це літій-залізо-фосфатний акумулятор на 69 кіловат-годин, електромотор (258 к.с., 320 Нм) та запас ходу 479 кілометрів. Опціонально доступна модифікація з нікель-кобальт-марганцевою батареєю (80 кіловат-годин), дефорсованим електромотором (245 к.с., 320 Нм) та запасом ходу 552 кілометри. Навіть “в базі” є всі доступні опції, розширена комплектація додає тільки вставки Nappa, замші та дерева.
Європейцям не потрібно доплачувати за адаптивний круїз-контроль, проекційний дисплей, аудіосистему Sony з 14 динаміками, панорамний дах, медіасистему з 14,6-дюймовим тачскрином, двозонний клімат-контроль, а також повний спектр активних асистентів безпеки. У Китаї все це опції, але топ-версія все одно дешевша — 24 тисячі євро в еквіваленті.