Toyota, Honda і Subaru, а також інші японські бренди мають репутацію компаній, які роблять якісні машини. Їхні автомобілі служать протягом десятиліть і практично не ламаються.
Втім, далеко не всі «японці» однаково надійні, а деякі можуть стати для своїх власників справжнім головним болем. Ось 9 найменш міцних японських автомобілів, від яких радять триматися подалі.
Популярний японський седан, який зіпсував свою репутацію проблем із варіатором. Несправності безступеневої трансмісії здебільшого торкнулися машин 2013-2016 років випуску. Їхні коробки передач перегрівались, викликали ривки і передчасно виходили з ладу, часто не досягаючи пробігу 120 тисяч км.
Nissan навіть погодилася продовжити гарантію на деякі такі машини, проте більшості дефектних власників Altima все одно довелося платити за їх ремонт зі своєї кишені.
Сьоме покоління спортивного купе Toyota (1999-2006) не вдалося утримати стандарт надійності своїх попередників. Несправні масляні насоси та забиті фільтри призводили до того, що машина раптово втрачала потужність.
Крім того, в таких автомобілях нерідко виходили з ладу двигуни, вимагаючи подальшого ремонту.
Перше покоління екстравагантного кросовера Nissan виділялося своїм незвичайним зовнішнім виглядом, але виявилося провальним з погляду механіки. До поширених проблем цього «паркетника» належали несправності варіатора CVT, турбокомпресора та розтягнуті ланцюги ГРМ.
Машина, також відома як Honda Passport, здобула репутацію не лише одного з найнебезпечніших автомобілів свого часу, але ще й одного з найненадійніших.
Часті відмови двигуна призвели до того, що позашляховик виявився ризикованим вибором на «вторинці» для довгострокового володіння.
У цьому проекті Mitsubishi вирішила, що доступність машини важливіша за її якість. І прогадала. Слабкий 3-циліндровий мотор субкомпакту відчував труднощі при щоденній експлуатації, а трансмісія автомобіля зношувалась швидше, ніж очікувалося.
Вишеньками на торті стали погана керованість та мінімальний комфорт, які відбили у покупців бажання купувати такі машини.
Створюючи Ascent Subaru прагнула нав’язати конкуренцію на ринку трирядним позашляховикам, але не змогла домогтися того, щоб він був надійним.
Збої в роботі трансмісії та постійні відмови електрики призвели до того, що авторитетний журнал «Consumer Reports» назвав цю модель Subaru одним із найпроблемніших SUV у своєму сегменті.
Автомобіль, який привертав увагу дизайном, розчаровував їх постійними несправностями. Відмови гальмівної системи, дефекти кронштейнів паливного бака та інші дрібні поломки знизили рейтинг надійності цієї культової моделі, особливо у її пізніх версіях.
Оснастивши своє купе унікальним роторним двигуном Mazda сподівалася, що машина буде такою ж надійною, як і інші її автомобілі. Але не тут було. Експлуатація роторів у RX-8 була пов’язана із серйозними проблемами. Через втрату компресії на машинах доводилося міняти двигуни на пробігах трохи вище за 100 тисяч км.
Спортивний автомобіль виділявся своєю високою продуктивністю та конкурентною ціною. Але надмірна витрата масла і передчасне зношування підвіски зіпсували репутацію цієї моделі.
Технічні проблеми, що повторюються, з часом зробили машину одним з найменш надійних спорткарів у своєму класі.
Volkswagen вирішив зайняти своє місце в сегменті компактних спорткарів, де вже представлений Polo GTI. Німецька…
У червні 2025 року в українських медіа з'явилися повідомлення, що патрульна поліція почала масово штрафувати…
Дискусії про переваги "механіки" чи "автомата" не вщухають вже десятиліттями. Вибір трансмісії часто залежить від…
Гідравліка є невід'ємною частиною багатьох машин і пристроїв, що використовуються в різних галузях промисловості, будівництва…
Занедбаний торговий центр поступово заповнюється автомобілями Tesla, що викликає питання про рівень попиту на них.…
Компактні кросовери залишаються одними з найпопулярніших автомобілів в Україні - як на ринку нових авто,…
Leave a Comment