15-20 років тому на українському ринку старих автомобілів переважали імпортні моделі, і основним критерієм вибору був пробіг. Існувала думка, що німецькі машини служать до 170 тисяч кілометрів, американські – до 250 тисяч, тоді як японські здатні проїхати до 300 тисяч без серйозних проблем. Проте, як розповів перекупник останнім часом вторинний ринок зазнав значних змін.
Наприклад, тепер автомобілі Toyota виробляються в Китаї а Suzuki – в Угорщині. Mercedes-Benz мав визнання за свою надійність, і автомобілі з пробігом 350 тисяч знаходили нових власників завдяки своїм потужним двигунам, які могли проїжджати до мільйона кілометрів без капітального ремонту.
На українських дорогах і в умовах клімату старі машини віку 5-7 років мають схожі умови експлуатації. Це призводить до того, що довговічність різних марок автомобілів вирівнюється, і на зношування тепер більше впливає якість складання та сервісу. Регулярне технічне обслуговування стало ключовим чинником забезпечення довговічності автомобіля. Багато автомобілів купуються у офіційних дилерів, що дозволяє зберегти гарантію та отримати прозору історію обслуговування.
Загалом уже після 90 тисяч кілометрів пробігу автомобілі вимагають великих вкладень. Після 120 тисяч багато хто починає нехтувати регулярним ТО. Тому на вторинному ринку краще вибирати авто, яке регулярно проходило техобслуговування.
Цей сезон конкурсу World Car of the Year стартував восени 2024 року, в січні опублікували…
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №11111, який передбачає посилення відповідальності для водіїв, що не надають…
Компанія Audi з початку 2025 вивела на дорожні випробування кілька новинок. Частина практично готова до…
З приходом весни та підвищенням температури багато водіїв стають менш уважними і забувають про необхідність…
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Leave a Comment