Авто

Електричний кросовер Xiaomi YU7 отримає нову панель приладів

Share

Другою моделлю електромобіля Xiaomi має стати кросовер YU7, який вийде на ринок у першій половині поточного року. Передбачувано, що автовиробник вже реєструє в офіційних каталогах не лише технічні характеристики новинки, а й деякі нові елементи дизайну.

Зокрема, як пояснює CarNews China, у каталозі Міністерства промисловості та інформатизації КНР (MIIT) нещодавно з’явилися відомості про модифікацію кросовера Xiaomi YU7 із запасом ходу 770 км, хоча раніше граничною величиною вважалися 760 км. Зважаючи на все, мова йде про характеристики задньопривідної версії YU7, що оснащується єдиним тяговим електродвигуном потужністю 235 кВт і LFP-батареєю ємністю 96,3 кВт·год.

Машини з такою батареєю також можуть пропонуватися у варіанті із запасом ходу 675 км. Максимальна швидкість задньопривідного варіанта кросовера буде обмежена 240 км/год. В принципі, раніше звучали й оцінки запасу ходу до 820 км для окремих модифікацій YU7, але подібні розбіжності, напевно, можна списати на відмінності в методиках оцінки.

Відомо також, що у повнопривідних модифікаціях Xiaomi YU7 оснащуватиметься NMC-батареєю ємністю 101,7 кВт·год, яка пропонуватиме запас ходу 670, 750 або 760 км. Найпотужніша повнопривідна версія запропонує пару електродвигунів, що сукупно видають 508 кВт (691 к.с.). При цьому максимальна швидкість такої машини досягне 253 км/год.

Очевидно, старші комплектації кросовера будуть оснащуватися лідером на кромці вітрового скла і володітимуть більш розвиненими функціями автопілота. У каталозі MIIT також згадуються версії кросовера без лідара. Ескізи в цьому каталозі дозволяють судити і про наявність у YU7 повнорозмірного панорамного скляного даху.

Повнопривідна машина може пропонуватися і менш потужною версією на 365 кВт (497 к.с.). Багато елементів дизайну YU7 ріднять кросовер з седаном SU7, включаючи безрамкові двері, оформлення задньої оптики і зовнішні дзеркала безрамкові заднього виду. При цьому в інтер’єрі демонструється оригінальний підхід до дизайну панелі приладів — вона виконана у формі широкої стрічки, на якій виводиться найбільш важлива інформація.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xiaomi

Останні записи

Відмова від “драгера” коштуватиме водіям до 51 000 грн і 10 років без прав

В Україні діють суворі покарання для водіїв, які керують транспортним засобом у стані сп’яніння або…

16.03.2025

Де водіїв штрафують за повільну їзду і на яку суму

В Україні існує система штрафів за перевищення швидкості, але в деяких країнах за порушення динаміки…

15.03.2025

Експерт розповів, як вибрати моторне масло для довгої служби двигуна

Вибір моторної оливи безпосередньо впливає на термін служби та ефективність роботи двигуна. Помилки у підборі…

15.03.2025

Які машини можна вигідно продати навіть після десятиліття експлуатації

Для багатьох покупців нового авто питання залишкової вартості не є ключовим. Однак цей показник має…

15.03.2025

Топ-3 вживаних електромобілів, яких варто уникати

Електрокари стають все популярнішими і вже активно витісняють звичайні автомобілі з ДВЗ, але, як не…

15.03.2025

Renault представила новий Megane із дизельним двигуном

Renault повертає седан Megane GrandCoupe на ринки Польщі та Чехії, доповнивши модель не лише бензиновим,…

15.03.2025