Автомобілісти активно обговорюють у мережі, які обороти двигуна є оптимальними. Одні вважають, що низькі можуть нашкодити, тоді як інші застерігають про ризики, пов’язані з високими обертами, коли тахометр наближається до червоної зони.
Багато водіїв-початківців турбуються про високі обороти, але ці побоювання часто невиправдані. Навіть при наближенні стрілки тахометра до червоної зони вбудовані захисні системи допомагають запобігти перевантаженню двигуна. Однак високі обороти слід підтримувати лише протягом короткого часу, наприклад, під час обгонів.
Тривале перебування на високих оборотах значно збільшує навантаження на двигун і коробку передач, що може призвести до підвищеної витрати олії та перегріву силового агрегату.
З іншого боку, низькі обороти теж сприяють ефективної роботі двигуна. Деякі водії, намагаючись заощадити паливо, утримують обороти на рівні 1000-1500, що може призвести до негативних наслідків. Це знижує тиск у системі мастила та погіршує заряд акумулятора, створюючи ризик масляного голодування, особливо якщо заміна техрідості проводилася давно.
Аналітичне агентство Focus2move, яке аналізує ринки в 159 країнах, склало список найуспішніших автовиробників. Лідером залишається…
Водіям варто почати міняти зимові шини на літні, коли середньодобові значення температури повітря становитимуть +4...+6°C.…
Компанія Mazda, хоча і поступається за обсягами продажів багатьом провідним світовим виробникам, все ж залишає…
У Верховній Раді України наразі розглядається проект закону №13058 від 03.03.2025, який передбачає введення безкоштовного…
Баварська компанія BMW нещодавно представила прототип нового автомобіля BMW Skytop 2026 року. Цей ексклюзивний автомобіль…
Американська компанія Tesla позиціонує електричний пікап Cybertruck 2025 як надзвичайно міцний автомобіль, здатний витримати серйозні…
Leave a Comment