Автомобіль представлений у двох варіантах: повністю електричному та з 48-вольтовою м’якою гібридною системою. Електрична версія оснащена 800-вольтовою архітектурою, інвертором на основі карбіду кремнію та єдиною в класі двоступінчастою коробкою передач, яка забезпечує ефективність перетворення енергії 93% та енергоспоживання 12,2 кВт•год на 100 км (за циклом WLTP). Батарея ємністю 85 кВт·год з літій-кремнієвим анодом дозволяє проїхати до 792 км (WLTP), а версія з подовженою колісною базою – до 850 км (CLTC).
Гібридна модифікація CLA отримала 1,5-літровий чотирициліндровий двигун та електромотор потужністю 20 кВт (27 к.с.), що працює з 48-вольтовою батареєю на 1,3 кВт•год. Система доповнена 8-ступінчастою коробкою з подвійним зчепленням 8F-eDCT, що підтримує рекуперацію енергії до 25 кВт. У міських умовах на низьких швидкостях автомобіль може рухатися лише на електротязі. Функція електричного руху накатом забезпечує максимальну швидкість 100 км/год.
Новий CLA став першим носієм операційної системи MB.OS, яка включає інтелектуальні технології MBUX 4-го покоління, систему допомоги водієві MB.DRIVE рівня L2++ та сервіс зарядки MB.CHARGE. Екран MBUX Super Screen поєднує три дисплеї: 10,25-дюймовий для приладів, 14-дюймовий центральний та 14-дюймовий для пасажира.
Габарити автомобіля становлять 4723 х 1855 х 1468 мм, колісна база – 2790 мм, що більше за попередника на 35 мм і 61 мм відповідно. У майбутньому очікується версія з подовженою колісною базою для китайського ринку. Модель надійде у продаж найближчим часом.