Toyota оновила дизайн кросовера bZ4X і зробила його далекобійним. Електрокар bZ4X, який вперше дебютував у 2021 році, пережив планову модернізацію в середині життєвого циклу. Принципових змін кілька: по-перше, кросовер злегка оновився зовні і всередині, по-друге, отримав дві нові версії з батареями різної ємності і став далекобійним, а по-третє, для нього став доступний новий зарядний пристрій змінного струму потужністю 22 кіловати.
Для передньопривідного bZ4X 2026 модельного року запропонують батарею ємністю 57,7 кіловат-години, віддача єдиного мотора цієї версії складе 167 кінських сил, а запас ходу – 445 кілометрів. На щабель вище розташується версія з 224-сильним електромотором на передній осі та батареєю ємністю 73,1 кіловат-години, що забезпечує до 573 кілометрів ходу на одному заряді.
На вершині гами знаходиться двомоторний варіант на 343 кінські сили з 73,1-кіловатною батареєю (запас ходу становить 520 кілометрів). Про останній відомо, що з місця до 100 кілометрів на годину він розганяється за вражаючі 5,1 секунди для кросовера і може буксирувати причіп масою до 1,5 тонни.
Зміни в екстер’єрі точкові, Toyota лише злегка перетворила передню частину bZ4X, зробивши кросовер аеродинамічнішим. А ось в салоні оновлення значно помітніше: модернізація торкнулася передньої панелі, на якій з’явився новий 14-дюймовий екран мультимедійної системи — він входить до списку базового оснащення.
Водночас Toyota знизила рівень шуму та вібрації в салоні та перебудувала підвіску, завдяки чому електромобіль комфортніше керується. Крім того, bZ4X обзавівся функцією зарядки змінного струму потужністю 22 кіловати. Старт продажів Toyota bZ4X 2026 року в Європі намічено на другу половину року, ціни оголосять ближче до запуску.