Toyota готує оновлену версію Hilux GR Sport, обіцяючи значні покращення порівняно з попередником. Пікап отримає модернізовану підвіску, агресивний дизайн і розширені технологічні можливості. Однак, головне питання – чи зможе він конкурувати з Ford Ranger Raptor?
Hilux, який вже багато років займає лідируючі позиції на світовому ринку, досі популярний, незважаючи на те, що поточне покоління випускається з 2015 року. Оновлена модель збереже рамну платформу IMV, але отримає багато цікавих доробок.
Екстер’єр оновленого Hilux GR Sport стане більш виразним завдяки вузьким світлодіодним фарам, агресивним решіткам радіатора, розширеним колісним аркам і підвищеному дорожньому просвіту. Усередині буде новий салон з ергономічними спортивними кріслами і преміальними матеріалами. Можливо, також з’являться інноваційні сидіння IsoDynamic для покращеного комфорту при їзді по бездоріжжю.
Технології включатимуть 12,3-дюймовий мультимедійний екран, підтримку Apple CarPlay і Android Auto, цифрову панель приладів, бездротову зарядку та камери для бездоріжжя. Також будуть системи безпеки Toyota Safety Sense.
Поточна версія оснащена 2,8-літровим турбодизелем потужністю 221 к.с. і 550 Нм крутного моменту. Однак цей мотор не може зрівнятися з потужністю Ford Ranger Raptor. Toyota може запропонувати альтернативу – 2,4-літровий гібридний двигун i-Force Max від Tacoma, що розвиває 326 к.с. і 630 Нм.
Hilux GR Sport отримає модернізовану підвіску, але залишатиметься орієнтованим на технічне бездоріжжя, на відміну від Raptor, який спеціалізується на швидкісних поїздках по пустелях. Це дозволяє йому конкурувати з такими моделями, як Ineos Grenadier, Kia Tasman та Isuzu D-Max Blade, але шанси в боротьбі з Ford Ranger Raptor залишаються під сумнівом.
Тим часом, Toyota, можливо, захоче запропонувати потужніший двигун і передову підвіску, щоб стати реальним конкурентом для Raptor. Час покаже, чи готова компанія до таких змін.