Porsche продовжує розвивати технологію T-Hybrid, вперше представлену в 911 Carrera GTS 2025, і планує використовувати її в інших моделях. В рамках цієї стратегії компанія придбала виробника акумуляторів V4Drive GmbH, що раніше належав VARTA AG, і перейменувала його на V4Smart.
V4Smart спеціалізується на високопродуктивних літій-іонних батареях, які вже використовуються в турбонагнітачах 911 Carrera GTS та електричному моторі в коробці передач PDK. Виробництво акумуляторів здійснюється на заводі в Ельвангені (Німеччина), а в квітні Porsche планує запустити нову виробничу лінію в Нёрдлінгені.
Наступною моделлю, яка отримає технологію T-Hybrid, стане 911 Turbo 2026, що отримає електрифіковані турбонагнітачі. Це дозволить збільшити потужність двигуна з поточних 572 л.с. та покращити відгук турбін.
Porsche не планує зупинятися лише на 911 — джерела повідомляють, що акумулятори V4Smart можуть з’явитися в Cayenne та Panamera GTS, оснащених 4,0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом.
Збут V4Drive є частиною стратегії Porsche зменшити залежність від зовнішніх постачальників і розвивати власні технології. Це дозволить бренду швидше адаптувати акумулятори для своїх спорткарів, підвищуючи ефективність і надійність гібридних моделей.
На початку повномасштабного вторгнення уряд України ухвалив низку рішень, які суттєво спростили життя водіям. Одне…
Експерти застерігають, що спроби зекономити на паливі можуть мати серйозні наслідки для двигуна. Використання бензину…
Двигун N55, що з'явився наприкінці 2000-х, швидко завоював популярність завдяки надійності, динаміці та універсальності. Його…
Згідно з останнім звітом, відомий японський виробник Nissan опинився лише на 12-му рядку рейтингу з…
Експерти Consumer Reports склали рейтинг автомобілів з найнижчим рівнем лояльності власників, тобто моделей, які водії…
В Україні водій зобов'язаний мати при собі три основні документи: посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво…
Leave a Comment