Porsche продовжує розвивати технологію T-Hybrid, вперше представлену в 911 Carrera GTS 2025, і планує використовувати її в інших моделях. В рамках цієї стратегії компанія придбала виробника акумуляторів V4Drive GmbH, що раніше належав VARTA AG, і перейменувала його на V4Smart.
V4Smart спеціалізується на високопродуктивних літій-іонних батареях, які вже використовуються в турбонагнітачах 911 Carrera GTS та електричному моторі в коробці передач PDK. Виробництво акумуляторів здійснюється на заводі в Ельвангені (Німеччина), а в квітні Porsche планує запустити нову виробничу лінію в Нёрдлінгені.
Наступною моделлю, яка отримає технологію T-Hybrid, стане 911 Turbo 2026, що отримає електрифіковані турбонагнітачі. Це дозволить збільшити потужність двигуна з поточних 572 л.с. та покращити відгук турбін.
Porsche не планує зупинятися лише на 911 — джерела повідомляють, що акумулятори V4Smart можуть з’явитися в Cayenne та Panamera GTS, оснащених 4,0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом.
Збут V4Drive є частиною стратегії Porsche зменшити залежність від зовнішніх постачальників і розвивати власні технології. Це дозволить бренду швидше адаптувати акумулятори для своїх спорткарів, підвищуючи ефективність і надійність гібридних моделей.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment