Porsche продовжує розвивати технологію T-Hybrid, вперше представлену в 911 Carrera GTS 2025, і планує використовувати її в інших моделях. В рамках цієї стратегії компанія придбала виробника акумуляторів V4Drive GmbH, що раніше належав VARTA AG, і перейменувала його на V4Smart.
V4Smart спеціалізується на високопродуктивних літій-іонних батареях, які вже використовуються в турбонагнітачах 911 Carrera GTS та електричному моторі в коробці передач PDK. Виробництво акумуляторів здійснюється на заводі в Ельвангені (Німеччина), а в квітні Porsche планує запустити нову виробничу лінію в Нёрдлінгені.
Наступною моделлю, яка отримає технологію T-Hybrid, стане 911 Turbo 2026, що отримає електрифіковані турбонагнітачі. Це дозволить збільшити потужність двигуна з поточних 572 л.с. та покращити відгук турбін.
Porsche не планує зупинятися лише на 911 — джерела повідомляють, що акумулятори V4Smart можуть з’явитися в Cayenne та Panamera GTS, оснащених 4,0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом.
Збут V4Drive є частиною стратегії Porsche зменшити залежність від зовнішніх постачальників і розвивати власні технології. Це дозволить бренду швидше адаптувати акумулятори для своїх спорткарів, підвищуючи ефективність і надійність гібридних моделей.
Дискусії про те, чи потрібно прогрівати двигун перед поїздкою в зимову пору року, не вщухають.…
Компанія Kia представила перші зображення потужної версії електромобіля EV4, яка отримає назву EV4 GT. На…
Обговорення поганої якості знімків з дорожніх камер не вщухає до цього дня. Багато хто вважає,…
Обговорення швидкого зникнення двигунів внутрішнього згоряння нерідко пов'язані не з їх недостатньою ефективністю, а з…
Коли говорять про американський бренд Jeep, одразу уявляють легендарний рамний Wrangler, але насправді Grand Cherokee…
Чутки дедалі наполегливіше говорять про швидкий дебют електричної версії культового позашляховика BMW X5 нового покоління…
Leave a Comment