Porsche продовжує розвивати технологію T-Hybrid, вперше представлену в 911 Carrera GTS 2025, і планує використовувати її в інших моделях. В рамках цієї стратегії компанія придбала виробника акумуляторів V4Drive GmbH, що раніше належав VARTA AG, і перейменувала його на V4Smart.
V4Smart спеціалізується на високопродуктивних літій-іонних батареях, які вже використовуються в турбонагнітачах 911 Carrera GTS та електричному моторі в коробці передач PDK. Виробництво акумуляторів здійснюється на заводі в Ельвангені (Німеччина), а в квітні Porsche планує запустити нову виробничу лінію в Нёрдлінгені.
Наступною моделлю, яка отримає технологію T-Hybrid, стане 911 Turbo 2026, що отримає електрифіковані турбонагнітачі. Це дозволить збільшити потужність двигуна з поточних 572 л.с. та покращити відгук турбін.
Porsche не планує зупинятися лише на 911 — джерела повідомляють, що акумулятори V4Smart можуть з’явитися в Cayenne та Panamera GTS, оснащених 4,0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом.
Збут V4Drive є частиною стратегії Porsche зменшити залежність від зовнішніх постачальників і розвивати власні технології. Це дозволить бренду швидше адаптувати акумулятори для своїх спорткарів, підвищуючи ефективність і надійність гібридних моделей.
Прототип Audi RS3 GT 2026 помітили на трасі Нюрбургринг, і, за словами інсайдерів, він може…
Купівля вживаного авто завжди нагадує лотерею: навіть охайна на вигляд машина може приховувати наслідки недбалого…
Mercedes-Benz збирається випустити компактний позашляховик, який розташується на сходинку нижче від легендарного G-Class. Зараз цей…
Toyota представила оновлений електричний кросовер 2026 року, який тепер починається з ціни 34 900 доларів,…
У деяких містах США рівень криміналу нагадує сюжети популярних відеоігор. Статистика свідчить сама за себе:…
Літо вважається найменш вдалим періодом для купівлі вживаного автомобіля. За даними дослідження аналітичної компанії iSeeCars,…
Leave a Comment