У Європі відкрили прийом заявок на ліфтбеки та універсали із системою 4х4. У рестайлінгових Skoda Octavia четвертого покоління така трансмісія з’явилася вперше. Повний привід покладений бензиновим машинам з турбомотором 2.0 TSI і 7-ступінчастим “роботом”, схема та сама – задня вісь підключається багатодисковою муфтою. «Заряджені» Skoda Octavia RS, як і раніше, тільки з переднім приводом.
Оновлена Skoda Octavia дебютувала рік тому. Спочатку в гамі були тільки моноприводні машини, але тепер покупці 2,0-літрових ліфтбеків та універсалів можуть вибирати. Після рестайлінгу «турбочетвірка» стала потужнішою (204 л.с. проти 190 л.с.), тому версія 4х4 досить динамічна: розгін 0-100 займає 6,6-6,7 секунд залежно від типу кузова.
Для повнопривідних Skoda Octavia покладено пакет Sportline, але “механіка” з трансмісією 4х4 більше не поєднується. Є й обмеження по комплектаціях, тому новинка аж ніяк не дешева: базовий повнопривідний ліфтбек навіть у Чехії коштує від 830 тисяч крон (33,1 тисяч євро), а в Німеччині ціни тільки починаються з 39,8 тисяч євро! Для порівняння базова Octavia на батьківщині коштуватиме 600 тисяч крон (24 тисячі євро).
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment