У Європі відкрили прийом заявок на ліфтбеки та універсали із системою 4х4. У рестайлінгових Skoda Octavia четвертого покоління така трансмісія з’явилася вперше. Повний привід покладений бензиновим машинам з турбомотором 2.0 TSI і 7-ступінчастим “роботом”, схема та сама – задня вісь підключається багатодисковою муфтою. «Заряджені» Skoda Octavia RS, як і раніше, тільки з переднім приводом.
Оновлена Skoda Octavia дебютувала рік тому. Спочатку в гамі були тільки моноприводні машини, але тепер покупці 2,0-літрових ліфтбеків та універсалів можуть вибирати. Після рестайлінгу «турбочетвірка» стала потужнішою (204 л.с. проти 190 л.с.), тому версія 4х4 досить динамічна: розгін 0-100 займає 6,6-6,7 секунд залежно від типу кузова.
Для повнопривідних Skoda Octavia покладено пакет Sportline, але “механіка” з трансмісією 4х4 більше не поєднується. Є й обмеження по комплектаціях, тому новинка аж ніяк не дешева: базовий повнопривідний ліфтбек навіть у Чехії коштує від 830 тисяч крон (33,1 тисяч євро), а в Німеччині ціни тільки починаються з 39,8 тисяч євро! Для порівняння базова Octavia на батьківщині коштуватиме 600 тисяч крон (24 тисячі євро).
Бензин не має такої чіткої сезонної класифікації, як дизельне пальне, однак його характеристики змінюються залежно…
Компанія Nissan активно готується до презентації оновленого седана Versa. Як повідомляє Carscoops, серійну версію автомобіля…
Купівля автомобіля - це не лише приємна подія, а й нові обов'язки. Багато водіїв одразу…
BMW запатентувала гвинти зі своїм логотипом, для відкручування яких потрібні спеціальні інструменти. Компанія пояснює це…
Зимова погода суттєво впливає на витрату пального: навіть без змін у стилі водіння автомобіль споживає…
У США NHTSA розпочало розслідування щодо Ford Fiesta та Focus з 1,0-літровим трициліндровим двигуном і…
Leave a Comment