Ресурс автомобіля визначається виробником, умовами експлуатації, обслуговуванням і стилем водіння. Основні вузли мають середній термін служби, після якого можливі знос і поломки.
Кузов зазвичай служить 10-15 років (250 000-350 000 км), але при належному догляді цей термін можна продовжити до 20 років (400 000 км). В агресивних умовах корозія може з’явитися вже через 7–10 років. Регулярне антикорозійне оброблення, миття та контроль дренажних отворів допомагають зберегти кузов.
Двигун витримує в середньому 250 000-350 000 км до капітального ремонту, але при хорошому догляді може пройти до 500 000 км. Турбомотори служать менше – 200 000-300 000 км. Щоб продовжити ресурс, важливо вчасно міняти масло, використовувати якісне паливо та уникати частих холодних запусків.
Коробка передач: АКПП і варіатори зазвичай працюють 200 000–250 000 км, а механічна трансмісія – 300 000–400 000 км. Варіатори та “сухі” роботи можуть вимагати ремонту вже після 150 000 км. Заміна масла кожні 50 000-60 000 км і плавне перемикання передач продовжують термін служби.
Підвіска: амортизатори витримують 100 000-150 000 км, кульові опори та сайлентблоки – 80 000-120 000 км, ступичні підшипники – 150 000-200 000 км. Дбайлива їзда та регулярна діагностика (раз на 20 000-30 000 км) допомагають уникнути передчасного зносу.
Гальмівна система: диски служать 80 000-120 000 км, передні колодки – 30 000-50 000 км, задні – 50 000-80 000 км. Різкі гальмування скорочують ресурс, тому варто використовувати якісні комплектуючі та міняти гальмівну рідину кожні 40 000-50 000 км.
Електроніка: генератор працює 150 000-200 000 км, стартер – 200 000-250 000 км, акумулятор – 3-5 років. Регулярне обслуговування електросистеми допомагає запобігти несправностям.
При правильному догляді автомобіль може проїхати 400 000-500 000 км без серйозних проблем. Головне – своєчасне обслуговування та контроль стану ключових вузлів.