Компанія Renault розпочала тести нового середньорозмірного кросовера, який ще не отримав офіційної назви. Днями машину помітили у щільному камуфляжі на дорогах Бразилії. Знімками автомобіля поділився паблік “Placa Verde”.
Судячи зі зроблених фото, автомобіль задіяє монокок нещодавно представленого кросовера Dacia Bigster, але оформлення передньої та задньої частин кузова машини буде власним.
У документації Renault новинка зараз проходить під індексом Project R1312, але латиноамериканська преса схиляється до того, що кросовер назвуть Boreal.
Машині буде покладено двигун 1,3-літра TCe Flex, запозичений у Duster. Його потужність складе 163 кінські сили при роботі на біоетанолі та до 156 к.с. на чистий бензин.
У зв’язку з «наддувним» двигуном доведеться працювати автоматизованої трансмісії DCT з подвійним зчепленням.
Довжина кросовера становитиме 4,60-метра, ширина і висота дорівнюватимуть по 1,80 м відповідно, а відстань між осями – 2,70-метра.
Усередині автомобіля журналісти чекають на появу елементів, які дебютували в Європейському Duster третього покоління, включаючи аналогічну комбінацію панелі приладів.
Продавати машину збираються як у звичайній, так і купеподібній версії (зі злегка заваленою лінією даху). Конкуруватиме новий кросовер Renault з Haval H6, Jeep Compass, Toyota Corolla Cross і Volkswagen Taos.
Прем’єра цієї новинки має відбутися у 2025 році.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment